جامبوبگ

کیسه جامبو بگ و بیگ بگ | خرید با قیمت ارزان

 

تولید کننده جامبو بگ نو

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ | خرید با قیمت ارزان

امروزه برای حمل و نقل بسیاری از محصولات از کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ استفاده می شود و از این محصولات می توان برای طیف وسیعی از مواد مانند مواد دانه ای و پودری بهره برد. بسیاری از افراد از این نوع کیسه ها چون قیمت ارزانی دارند برای حمل  مواد فله خشک در مقادیر زیاد استفاده می کنند.

از کیسه های جامبو بگ در زمینه کشاورزی برای حمل کود شیمیایی و در صنعت پتروشیمی و حمل دارو و در صنایع ساختمان سازی برای حمل مصالحی مانند سیمان به کار برده می شود. این محصولات را می توان با پارچه های لمینت دار و با نایلون داخلی نیز تولید نمود و اغلب از جنس پلی پروپیلن ساخته می شوند.

کیسه

کیسه جامبو بگ

خیلی از کشاورزان در فصول سرد سال برای جلوگیری از سرمازدگی درختان از کیسه جامبو بگ دست دوم به شکل یک پوشش استفاده می کنند و این نوع از کیسه ها را می توان در ابعاد مختلف برای درختان سفارش داد و کم هزینه ترین وسیله برای حمل مواد در مقادیر بالا هستند.

برخی از کیسه های جامبوبگ علاوه بر ورودی باز در کنار لبه دارای سوراخهایی هستند و از طناب برای جمع نمودن لبه ی آنها می توان استفاده نمود و برخی دیگر در قسمت دهانه ورودی بند دارند. مدلهای مختلف این کیسه ها به شکل چهار پنل، گردباف یا مدور، کیسه جامبو بگ دسته کلاهی و کیسه هایی با قطعات تثیبیت کننده هستند.

کیسه جامبو بگ خرید

بسیاری از صنایع مختلف و کارفرمایان از انواع مختلف کیسه جامبوبگ استفاده می کنند و در ساختمان سازی و راه سازی نیز خرید این کیسه ها را برای انتقال لوازم با وینچ جرثقیل سقفی انجام می دهند و این کیسه ها به دو شکل لامینه دار و بدون لامینه تولید می شوند.

کیسه هایی که برای مصارف دارویی هستند به صورت استریل تهیه می شوند. کیسه هایی که به صورت سفارشی درست شوند و روی آنها چاپ انجام گیرد نسبت به سایر انواع قیمت گرانتری خواهند داشت  البته ارزان ترین ابزار تبلیغ محسوب می شوند.

قیمت کیسه جامبو

کیسه جامبو بزرگ

به طور معمول کیسه جامبو یک تنی برای انتقال مواد خشک استفاده می شود و ظرفیت تحمل بار آنها معمولا تا دو هزار و پونصد کیلوگرم است با وجو داشتن ظرفیت قابل حمل بالا فضای کمی را اشغال می کنند و می توان زمانی که از آنها استفاده نمی کنیم تا کنیم و در گوشه ای قرار دهیم.

انتقال بار به مقصد مختلف باعث می شود که کیسه های حمل دچار آسیب دیدگی شوند و انتخاب نوع با کیفیت این محصولات باعث مراقبت از محصولات خواهد دشد.

 

تولید کننده جامبو بگ

کیسه جامبوبگ دست دوم

در بسیاری از لوازم به دلیل قیمت افراد ترجیح می دهند که نوع دست دوم آن را خریداری کنند و قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم نیز متاثر از این عامل است. خرید این کیسه ها باعث کاهش در میزان هزینه های حمل و نقل و در نهایت تولید خواهد شد.

همچنین بکارگیری بساری از مواد به شکل ضایعات و دست دوم به جهت اینکه از تولید زیاد جلوگیری می کند باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد و این محصولات به دلیل اثرات زیست محیطی که دارند مصرف به شکل دست دوم آنها از تبعات زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

برای خرید این کیسه ها به صورت دست دوم باید به یک سری از موارد توجه داشته باشیم تا بتوانیم به یک محصول خوب دست یابیم، مثلا بهتر است از یک توزیع کننده معتبر این جنس را تامین کنیم و با توجه به زمینه و محصول قابل حمل این کیسه را انتخاب کنیم و مطرح کردن این مسائل با توزیع کننده می تواند کمک کننده در یک انتخاب درست و خرید مطمئن باشد.

البته باید از عرضه کننده ای این محصولات را تهیه نمود که در صورت عدم ارائه جنس مناسب امکان تعویض  و مرجوع کردن را بپذیرد. ارائه الزامات در مورد خرید این محصولات به فروشنده می تواند نقش زیادی در کمک به خریدار در انتخاب جنس مناسب داشته باشد.

قبل از خرید این محصولات به شکل دسته دوم باید بدانید که ماده قبلی که در این کیسه ها نگهداری و حمل شده است چه چیزی بوده و در تخلیه از چه روشی استفاده شده است و آیا در شیوه حمل از تیغه استفاده شده و یا با استفاده از درب پوش بوده و کیسه آسیب دیدگی نداشته باشد.

داشتن چاپ بر روی کیسه ها و ضخامت کیسه برای مواد قابل حمل از اهیمت بالایی برخوردار است و اگر مواد قابل حمل مواد غذایی و بهداشتی است باید حتما به این دست از موارد توجه نمود و تیه کیسه هایی که دارای الزامات بهداشتی باشند ضروری است. کسه هایی که در حد نو هستند معمولا قیمت بالاتری نسب به سایر انواع خواهند داشت.

 

پخش کیسه جامبو یک تنی

کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم کیسه جامبو که به آنها بیگ بگ نیز گفته می شود به صورت کلی برای حمل بارهای زیاد طراحی شده اند و بسیاری از انها کیسه جامبو بگ از جنس پلی پروپیلن هستند.

اگرچه از این محصولات حتی جهت مهار سیل و در ساخت سیل بند نیز استفاده می شود که بدین منظور درون آنها را از ماسه و یا خاک پر می کنند و در مهار سیل از آن بهره  می برند.

کیسه جامبو بگ اصفهان

یکی از شهرهای تولید کننده این محصولات شهر اصفهان است و تولید کیسه جامبو اصفهان دارای کیفیت بالایی است.

انواع چند بار مصرف این نوع کیسه هم وجود دارند که ایمنی لازم برای حمل برای چندین مرتبه را دارند برخی کیسه هایی که برای حمل مواد خطرناک طراحی شده اند طبق استانداردهای سازمان جهانی استاندارد هستند.

کیسه جامبوبگ تبریز

شرکت های متعددی در اقصی نقاط کشور به تولید کیسه جامبو بگ می پردازند و تبریز نیز یکی از شهرهایی است که در این زمینه فعالیت بسیاری دارد. بسیاری از این کیسه های جامبو بگ را به صورت سفارشی برای اندازه های بزرگ تولید می کنند و پارچه هایی که برای تهیه آنها استفاده می شود براساس ظرفیت بار و ضریب ایمنی آنها انتخاب می شود.

این کیسه ها را می توان با ورودی دهانه باز و یا بسته می توان برای کاربردهای مختلف استفاده نمود البته انواعی از این کیسه ها برای مواد خطرناک طراحی شده اند.

خرید کیسه جامبو اهواز

کیسه جامبوبگ اراک

همانطور که می دایند کیسه های جامبو بگ با نام تجاری FIBC نیز شناخته می شوند و در شهر اراک نیز تولید می شوند و این محصولات از ایجاد الکتریسیته ساکن در زمان انتقال در ابعاد وسیع جلوگیری به عمل می آورند و این مورد هنگام تخلیه مواد اشتعال زا بسیار ضروری است.

مدلهای رسانای کیسه فریزر با عنوان کیسه های جامبوبگ C شناخته می شوند و کیسه هایی که برای مواد پودری استفاده می شوند نخهای استاتیکی دارند و داشتن حالت استاتیکی مانع از اشتعال مواد درون آن می شود.

کیسه جامبوبگ یزد

این مدل از کیسه ها با اینکه وزن کمی دارند می توانند به اندازه هزار برابر خود بار را در بر بگیرند و کیسه جامبو بگ یزد هزینه ها ی ناشی از بسته بندی برای برخی از مواد را کاهش دهند و با توجه به اینکه به شکل تهیه شوند و چه ضریب ایمنی داشته باشند ظرفیت تحمل مختلفی دارند.

کیسه جامبوبگ در تهران

این محصولات در شکلهای مختلفی در بازار وجود دارند و کیسه های جامبو بگ در تهران که ورودی کاملا بازی دارند برای موادی مناسب هستند که نسبت به رطوبت حساسیت زیادی ندارند.

کیسه جامبوبگ در تبریز

بعضی از کیسه های جامبو بگ تبریز دارای درپوش کاملی هستند که به صورت کامل از مواد داخل خود محافظت می کنند. کیسه های جامبو بگی که از لوله پلی اتیلن تشکیل می شوند از رطوت نیز مواد داخل خود را حفظ می نمایند.

قیمت کیسه جامبو بگ

باتوجه به تنوع در تولید این محصولات قیمت نهایی  کیسه جامبو بگ بر اساس  پارامترهای متعددی مشخص می شود و  مدلهای سرباز، با درپوش، درب قیفی و درب لیفه قیمتهای مختلفی دارند.

مجموعه ی ما یکی از برترین عرضه کنندگان این محصولات در سطح کشور است که با در نظر گرفتن کیفیت بهترین نوع این محصولات را به بازار ارائه می نماید و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ما و ثبت سفارش محصول مورد نظر را در سریع  ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

نوید باقریان

با سلام وعرض خسته نباشید خیلی محصول خوبی دارید به امید خدا صادر کنید کشور های خارج

طلعت قبادی

کیسه های جامبو در سایز های مختلفی تولید میشود

فاطمه.د

این کیسه ها برای حمل و نقل محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند زیرا جنس آن ها به گونه ای است که می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند.

رقیه روح اللهی

این کیسه های جامبو ظرفیت های بالا ۱۰۰ کیلو دارند که برای کارخانه های بزرگ بسیار کاربردی است.

راضیه چابکی

یزد یک کارخانه بزرگ دارد که کیسه های جامبونگ سایزهای مختلف تولید می کند

مریم سعادتی

مقاله درباره کیسه جامبوبگ و بیگ بگ بسیار مفید و کاربردی بود ممنون از سایت خوبتان.

نجمه امیدیان

با سلام من از این کیسه ها خریداری کردم جنس خیلی خوبی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند تشکر از مجموعه خوبتون

س شفیعی

سلام وقت بخیر در تولید این نوع از کیسه های پلاستیکی مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

حدیثه

صنعت بسته بندی برای اقلام متفاوت بسته بندی مناسب با حجم کافی عرضه و پیشنهاد می دهد.

مجتبی حاجی میرزاخانی

کیسه جامبو ابعاد بزرگی دارد و ضد رطوبت می باشد و در برابر تابش خورشید مقاوم هست.

پناه

سلام وقت بخیر از کیسه های جامبو در بیشتر جاها برای حمل محصولات متفاوت استفاده میکنند

تمنا

مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

الهام

این کیسه ها برای جابجایی محصولات عالیه

الهام

اين جامبو بگ ها بعد از پر شدن شكل مكعبي خود را حفظ و به هنگام حمل و نقل فضاي كمتري را اشغال کرده و هزينه حمل و نقل محمولات را كاهش مي‌دهند

حجت

در این کیسه جامبو بگ از پارچه مخصوصي توليد مي‌شود كه امكان عبور جريان هوا به داخل كيسه را ميسر مي‌سازد

زهرا فیروزی

این کیسه ها از مواد اولیه کاملا مقاوم و بادوامی ساخته میشن برای همین استحکام بسیار بالایی دارند

مریم مرادی

یکی از وسیله های حمل مواد صنعتی بزرگ که از مواد نیز محافظت می کند کیسه های بزرگ که از جنس پلاستیک هستند

ملیکا محمدی

این کیسه ها نه تنها برای قرار دادن سیمان مناسب هستند حتی می توانید سایر لوازم ساختمانی رو هم داخل آن قرار بدید

زهرا دولتی

کیسه جامبو بگ کاربرد زیادی داره اکثر کشاورزان در فصول سرد برای جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشون از این کیسه ها استفاده میکنند

وهبدتد

کیسه های جامبو دارای کاربرد زیادی هستند و شما می توانید از این کیسه ها استفاده کنید

پریان محمدی

سلام ما از این کیسه ها برای نگهداری علف وموادهای خوراکی فصل زمستان برای حیوانات استفاده میشه

ابراهیم

تحمل وزن این کیسه ها تا چند کیلو گرم بوده است

آزاده محمدی

کیسه های جانبو کیسه هایی با سایز های بزرگ هستند که در کارخانه های صنعتی و تولیدی کاربرد دارند.

کریم حیدری

تولیدکنندگان کیسه جامبوبگ میتونن اون رو برای شما شخصی سازی کنن و لوگو کسب و کارتون رو روی کیسه قرار بدن

خدیجه

سلام کیسه جامبو بگ از بهترین و با کیفیت ترین کیس هاست که قیمتش ارزان و برای حمله کودهای شیمیایی و صنعت پتروشیمی و حمل دارو از اون استفاده می کنند بسیار کیسه جالبی است

قاسمی

کیسه های بیگ بگ برای جابه جایی و حمل و نقل بسیاری از محصولات که اغلب پودری شکل هستند مورد استفاده قرار می گیره. انقدر مقاومت داره که در برابر وزن زیاد که گاهی یک تن هم می شود، اصلا پاره نشه.

ناشناس

این کیسه ها نه تنها برای قرار دادن سیمان مناسب هستند حتی می توانید سایر لوازم ساختمانی رو هم داخل آن قرار بدید

راضیه بهادر

کیسه های جامبونگ را دیده بودم اما نمی دانستم اسم آن جامبونگ می باشد

جانان

کیسه جامبو میتونه وزن بایدی رو به راحتی تحمل کنه و بافت این کیسه مقاوم و بادوام می باشد. توجه داشته باشید این کیسه از لحاظ ابعاد خیلی بزرگ می باشد.

محمدی

به طور کلی، انواع کیسه ها نقش به سزایی در زندگی ما دارند که می توان به تنوع بالای آن ها از نظر جنس، اندازه و کاربرد اشاره کرد.

سید علی

کیسه های جامبو کیفیت خوبی دارند و این کیفیت بالا، استحکام و تحمل وزن زیاد را موجب می گردد.

محبی

کشاورزان، یکی از مشاغلی هستند که این کیسه ها، کاربرد فراوانی برای آن ها دارد.

خانزاده

کیسه های جامبو لمینتی، ضد آب هستند و برای مصالح ساختمانی و محصولات کشاورزی بسیار مناسب می باشند و مانع از نفوذ آب به درون خود می شوند‌.

اهرابی

کیفیت این محصولات بستگی به تولید کننده آن ها دارد. فروشندگان معتبری چون این مجموعه، اقدام به فروش بالاترین کیفیت از این اقلام می کنند.

میلاد

این کیسه ها اندازه های مختلفی دارند که حتی برای جا به جایی های یک تنی هم، دارای سایز هستند‌.‌

مشوق

من یک کشاورز هستم و از جامبوبگ ها برای نگهداری محصولات خود استفاده می کنم. کیفیت خوبی دارند و مانع از جذب رطوبت به محصول می شوند.

امیرسلیمانی

دوام و طول عمر جامبو بگ ها، نسبت به کیسه های معمولی بیشتر است.

خلیلی

شناخت کافی از این کیسه ها نداشتم که با اطلاع از مزیت های آن، حتما اقدام به خرید خواهم کرد.

سالاری

این کیسه ها برای مصالح فروشی ها یک محافظ و نگهدارنده برای سیمان و گچ و… به شمار می آیند.

یوسفی

خیلی خوب است که چنین کیسه هایی تولید می شوند و نیاز های صنایع مختلف را برطرف می کنند.

شادکام

جامبوبگ ها، مدل های مختلفی دارند که براساس نیاز، خریداری می شوند.

کمالی

از آنجایی که کیسه های جامبو از تنوع بالایی برخوردار هستند، قیمت آن ها برحسب قابلیت های آن ها، تعیین می گردد.

میری

قیمت های این سایت، نسبت به سایر مراکز فروش ارزان‌ تر است. برای اطمینان از قیمت ها، می توانید به راحتی استعلام بگیرید.

صدری

این کیسه ها به قدری بادوام هستند که حتی برخی از مراکز، اقدام به فروش دست دوم آن ها هم می کنند.

شاهانی

من کیسه های جامبو دست دوم، از این مرکز تهیه کردم که سالم و بدون پارگی بودند و چون قیمت ارزان تری داشتند، بسیار به صرفه بودند.

مهرگان

نوع درپوش دار جامبوبگ ها، نسبت به انواع ساده این کیسه ها، بهتر هستند و تفاوت قیمت زیادی هم ندارند.

مرتضوی

طراحی این کیسه ها به گونه ای است که سطح داخلی آن ها عرق نمی کند و مانع از فاسد شدن محصولاتی چون محصولات کشاورزی می شوند‌.

معیری

سبک بودن، تنوع در سایز، تنوع در مدل، مناسب بودن قیمت، ضد آب بودن و ضد اشتغال بودن جامبوبگ ها، از مزیت های مهم این کیسه ها محسوب می گردند.

بهرامی

بیگ بگ، به معنی کیسه بزرگ است که روی نام این کیسه ها، گذاشته شده است.

مریم

در فصل تابستان و زمستان، می توان از این کیسه ها استفاده کرد و نگران محصولات خود نبود.

کوثری

کیسه های جامبویی که برای انتقال دارو از آن ها استفاده می شود، استریل شده به فروش می رسند.

ناشناس

اولین اولویت برای خرید این کیسه ها، بالا بودن ظرفیت تحمل بار می باشد و جامبوبگ ها به خوبی این نیاز را رفع می کنند.

شهروز

قیمت جامبوبگ ها نسبت به مزایا و کاربرد هایی که دارند، بسیار مناسب می باشد.

رجب علی

این نوع کیسه های جاجامبوبگ برای حمل موادشیمیایی درزمینه کشاورزی صنعت پتروشیمی ساختمان سازی حمل سیمان سازی استفاده میشود

نیما حاجی خدادادی

کیسه های جانبو انواع مختلفی داره که برای کارخانجات و جابجایی محصولات از آن استفاده میشود و بسیار در همه جا کاربرد دارد.

هدا

کیسه جانبو دارای کارخانه های متعدد در سراسر کشور هست و این کیسه ها گنجایش ه ی حمل بار بالایی را دارد

شیواش

یکی از وسیله های حمل مواد صنعتی بزرگ که از مواد نیز محافظت می کند کیسه های بزرگ که از جنس پلاستیک هستند

زهرا امیری

جامبوبگ و بیگ بگ به دلیل سایز بسیار بزرگ و کیفیت فراوانی که دارد از مصارف بسیار زیادی در صنایع مختلف برخوردار می باشد این نوع کیسه جامبو ضد رطوبت است و در برابر تابش نور خورشید دچار پوسیدگی نمی شود

سهیلا آذرخش

کیسه های جامبو در مدل های مختلفی توسط این مجموعه ارائه می شوند و مناسب برای حمل وسایل مختلف هستند.

اعظم جهاندار

کیسه های جامبو کیسه هایی هستند که برای جابه جایی بارهای سنگین و زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار محکم می باشند.

نسترن

اگر بخواهید بر روی کیسه‌ها متنی را چاپ کنید قیمت آن‌ها از کیسه‌های ساده بالاتر خواهد بود

فاطمه

کیسه‌ های جامبو که در حجم‌های زیادی هستند می‌ توانند مواد خشک را انتقال دهند

میلاد

این کیسه‌ها با وجود آنکه ظرفیت حمل بالایی را دارند اما فضای کمی را نیز اشغال می‌کنند

همتا

این محصول بسیار مناسب است و بسیار در خرید و فروش مناسب می باشد و برای ما بسیار برتر است

محمد رضا

این کیسه ها برای حمل و نقل محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند زیرا جنس آن ها به گونه ای است که می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند

محمد رضا

این کیسه ها برای حمل و نقل محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند

حمیدتقی پور

سلام کسیه جا مبو بگ قیمت مناسب عرضه میشود ودرکشاورزی برای حمل کودشیمیای بکارمیرود بسیار کیفیت عالی دارد

هانیه

این کیسه ها برای حمل و نقل محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند

هانیه

این کیسه ها برای حمل و نقل محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند .

هانیه

یکی از وسیله های حمل مواد صنعتی بزرگ که از مواد نیز محافظت می کند

ج. کرمی

الیاف مورد استفاده در کیسه های جامبوبگ جنس خیلی خوبی دارند و تحت فشار پاره نمی‌شوند

انصاری

مقاله کاملی بود تشکر
توصیه می کنم خرید مطمئن از سایت آراد داشته باشید

یاسمن مظفری

مقاله خوبی را در این زمینه ارائه دادید با تشکر از سایت معتبر آرادبرندینگ


سحر قلام زاده ثانی

برای حمل کود شیمیایی و در صنعت پتروشیمی و حمل دارو و در صنایع ساختمان سازی برای حمل مصالحی مانند سیمان به کار برده می شود.

راضیه لفافه

اگر کیسه های جامبونگ چاپ داشته باشد قیمت آنها به طرز خیلی زیادی بیشتر می شود

ریحانه عزیزی

با سلام وعرض خسته نباشید خیلی محصول خوبی دارید به امید خدا صادر کنید کشور های خارج

ریحانه عزیزی

کیسه های جامبو در سایز های مختلفی تولید میشود

زهرا

کیسه جامبو بگ در انواع حالت دسته دار وجود دارد و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشد. حمل و جابجایی مواد خشک با این کیسه امکان پذیر می باشد.

یاسین

این نوع کیسه های درجه یک فوق العاده کاربردی بوده و استفاده از آن ها بسیار زیاد است.

نجابتی

این کیسه ها برای حمل ونقل محصول مناسب است و راحت است مخاطبان کارخانجات می توانند از طریق سایت بصورت عمده ی سفارش بدهند

فهیمه

با استفاده از کیسه های جامبو میتوانید محصولات زیادی برای حمل و نقل داخل آن بریزید و میتواند بار سنگین را تحمل کند

فاطمه گمشادزهی

سلام وقت بخیر این کیسه های جامبو ظرفیت بالای ۱۰۰ کیلو دارن و برا خارج از کشور صادر کردنشون خیلی خوبه

معصومه ی کافی انارکی

محل تولید کیسه های جامبو در اصفهان است

سیروس جهانبخش

برای حمل مصالح ساختمانی و یا اجزای دیگر در ابعاد بالای چند صد کیلو، از کیسه های جامبو استفاده می کنند که کاملا بهینه و مناسب است.

سهیلا آذرخش

کیسه های جامبو از مقاومت بالایی برای محصولات برخوردار بوده و وزن بیش از هزار کیلو را تحمل می کند.

سهیلا آذرخش

کیسه های جامبو از مقاومت بالایی برای حمل محصولات برخوردار بوده و وزن بیش از هزار کیلو را تحمل می کند.

تمنا هادوی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ برای جابه جایی راحت تر وسایل مورد استفاده قرار می گیرد.

بهار

کیسه های جانبو بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند و با قیمت های متفاوت به فروش می رسند

دیانا شه بخش

سلام وخدا قوت
کیسه های جامبو خیلی خوب هستن
وبرای کارخانه ها خوب ومناسب هستن ممنون از سایت شما

منیره غزل باش

کیسه های جامبو برای محصولات پودری و مواد های ریز نیز استفاده می شود و در رنگ ها و سایز های مختلفی تولید می شوند

زاده مراد

بسیاری از صنایع مختلف و کارفرمایان از انواع مختلف کیسه جامبوبگ استفاده می کنند

محمد. ح

کیسه های جامبوبگ کیسه های خیلی بزرگی هستند که به کمک آن می‌توان محصولات متنوع را به صورت فله ای بسته بندی کرد

هانیه اسماعیلی

کیسه های جانبو ظرفیت بسیار بالایی دارند و از آنها برای حمل و نقل محصولات مختلف استفاده می‌شود در واقع کیسه های جامبو جنس بسیار مقاوم می دارند و قابلیت تحمل وزن بسیار زیاد را نیز دارند

مرتضی رفعت

کیسه ها مصرف زیادی دارند در کشاورزی، صنعت، مواد شیمیایی وهچنین برای حمل مواد مختلف به صورت فله استفاده میشود

فاطمه گمشادزهی

سلام وقت بخیر این کیسه های جامبو خیلی خوبن هم کلفتن هم جادار امیدوارم صادراتشونم پرسود باشه

منصوره رحیمی

ازکیسه های حامبو بگ برای حمل مواد شیمیایی حمل دارو حمل مصالح ساختمانی مثل سیمان استفاده میشود

کیارش شه بخش

سلام خسته نباشید کیسه جانبو حمل بسیاری از محصولات راراحت کرده است این کیسه ها سایزهای متفاوتی دارند

خدیجه

این کیسه ها کاربرد های بسیار زیادی در صنعت و کشاورزی دارد و برای کارگاه های تولیدی نیز بسیار لازم و کار امد می باشد.

مینا معتمد

کیسه برای مصرف دانه های پودری کاربرد دارد که دست دوم آن در دسترس است

ثمین

این کیسه ها مناسب برای جابجایی مواد شیمیایی چندصد تنی می باشد که امکان جابجایی با هیچ دستگاه وجود ندارد.

باقری

بعضی از کیسه های جانبو استریل هستند و برای حمل و نقل مواد بهداشتی و یا دارویی مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع در مدل های تولیدی این محصول بسیار بالاست.

زهره مرندی

سلام من درباره این کیسه و مشخصات آن اطلاعاتی نداشتم مرسی از محتوای بسیار خوب و مفید سایت آراد

سمیرا بهرمانی

چقدر خوب است که کشورمان در تولید کیسه های جامبو بگ خودکفا شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد صادرات این محصول به کشورهای خارجی باشیم.

رقیه دانش آموز

کیسه های جامبو بگ مصارف زیادی دارد، مصارف پزشکی به صورت استریل استفاده میشود

مینا اخوی

اگر شما هم برای جابجایی و حمل و نقل محصولات خوب نیاز به یک محصول خوب و مناسب دارید این جامبو بگ ها توصیه می شود که قدرت تحمل وزن بسیار بالایی را دارد.

سینا درخشان

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ مدل های زیادی دارد این محصول خیلی کارایی دارد من خیلی دوسش دارم

امیرمهدی

کیسه های جامبو چه محکم تولید شدند و در شکلهای متفاوت و زیبا درست شده اند ممنون از سایت خوبتون

رحمان

کیسه های پلاستیکی مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

محدثه

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ کار را برای حمل و نقل کالاها بسیار آسان کرده اند.

پریسا

سلام این کیسه ها برای جابجایی بسیار مناسب است.ممنون از شما.

بهزاد

سلام روز خوش
من از این کیسه ها خریداری کردم خیلی ب دردم میخوره.ممنون??

سلطانی

از کیسه های مهم برای جمع آوری و بسته بندی کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ هستند

فرشته

سلام من این کیسه ها را دیده بودم ولی نمیدونستم اسم اون ها کیسه جامبو هست و چا استفاده ای ازش میشه.

هادی

تولید این نوع از کیسه های پلاستیکی مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند

زهرا

انواع کیسه جامبو بگ را میتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین هم سفارش داده و خریداری کنید

سعید شهسواری

این کیسه ها وزن بالایی را تحمل می کنند به همین علت در صنعت های مختلف کاربرد زیادی دارند.

حجت

کیسه ها برای حمل و نقل و نگهداری مواد داخل انبار‌ خیلی خوبن و که بهتر از کیسه های ساخت کشور خودمون استفاده بکنیم

طاهره عباسی

سلام وقتتون بخیر .چطور می توانم کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را خریداری کنم ممنون از شما.

غزال خاکی

سلام من تا قبل از خواندن این اطلاعات چیزی درباره کیسه های جانبونگ نمیدانستم از سایت بسیار خوبتون تشکر میکنم.

زهرا میرافضلی

سلام وقت بخیر کیسه های جامبو از کیسه هایی است که برای بسته بندی محصولات به صورت تنی از ان استفاده میکنند که جنس بسیار محکم و مقاومی دارد

لیلا

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ واقعاً خیلی عالیه ما بیشتر محصولات شرکتمون را در داخل این کیسه ها جابه‌جا می کنیم.

رهنمون

برخی از از نمونه های کیسه های جامبو بگ از موادی ساخته شده اند که مانع نفوذ رطوبت به داخل کیسه می شوند.

فرشته اکبری

بیگ بگ و جامبونگ دو نوع کیسه کاربردی برای بسته بندی مواد پودری مق باید

الهام

با خرید کیسه جامبوبگ دست دوم میتونیم از هزینه های تولید، کم کرد

نرگس

این کیسه ها با کیفیت بالا برای بسته بندی در کارخانه ها وکارگاه ها کاربرد فروانی دارد

نسرین

از کیسه های جامبو برای حمل و نقل وسایل استفاده میشه.زیرا جنس و مقاومت آن طوری است که برای حمل این طور وسایل مناسب است.

طوبی حمیدی

چاپ بر روی کیسه جامبونگ نشان از اصلی بودن آن در بازار ایران است

اکرم رضایی

اگر میخاهید روی کیسه ها نام و علامت تجاری شما چاپ شود باید به طور اختصاصی سفارش دهید

بهاره یکتا

کیسه های جامبو بگ به خاطر استحکام بالایی که دارند بهترین گزینه برای بسته بندی موادی مانند مصالح ساختمانی محسوب می شوند.

ریحانه کریمی

من بیگ بنگ رو سفارش دادم. تصور میکردم از کیفیت بهتری برخوردار باشه اما همینکه ارسال شده جای شکرش باقیه!!

لعیا

داشتن چاپ بر روی کیسه ها و ضخامت کیسه برای مواد قابل حمل بسیار اهمیت دارد

احدی

این کیسه ها خیلی محکم هستند و به راحتی سوراخ یا پاره نمی شود

ماندانا

بهتر هست که تعداد کیسه های جانبو را به صورت دست دوم خریداری کنید و تا قیمت کیسه جامبو پایین‌تر بیاید و در هزینه ها صرفه جویی کنید

مهتاب

این کیسه ها از مواد اولیه کاملا مقاوم و بادوامی ساخته میشن برای همین استحکام بسیار بالایی دارند

آذر داوودی

انواع مختلف کیسه‌های جامبوبگ و بیگ بگ سایز بسیار بزرگ و مقاومت بسیار فراوانی دارند و می‌توان از آنها برای جابجای محصولات مختلف در کارخانه های تولیدی استفاده کرد و در طولانی مدت از کیفیت آن اطمینان داشت

مهدی جهان بین

سلام وقت بخیر امکان دارد کیسه جامبو بگ را بصورت محدود و جزیی خرید کنیم؟؟؟

پوریا

کیسه های جامبو بگ برای فصل زمستان و جلوگیری از یخ زدگی درختان استفاده میشه که کشاورزان به صورت دسته دوم این محصول رو تهیه میکنن

پیمان

کیسه های جامبو بک کیسه های بسیار بزرگی هستن که کشاورزان و صنعتگران از آن ها استفاده میکنن و نسبت به کاریی که انجام میدن قیمت خیلی مناسبی دارن.

قادری

کیسه های جامبو در سایز های مختلفی و با مقاومت بالایی تولید میشود

شیوا رزمی

از کیسه جامبو می توان در فصل زمستان‌برای جلوگیری یخ زدن درختان مثل پوششی برای آنها استفاده کرد

شیوا رزمی

با این کیسه ها می توان مواد را در حد ۱۰۰ کیلو بسته بندی و جابه جا کرد

رادمهر

کیسه های جانبو بیگ برگ جزو کیسه های پرفروش در کشور هستند و گنجایش و ظرفیت تناژ بالا را دارند

خدیجه

سلام، از محصولات کیسه جامبوبک خریداری خیلی باکیفیتوعالی بودوتحمل بارسنگین. را دارد

فاطمه

برای حمل کردن محصولات کشاورزی و ساختمانی از این کیسه های جانبو با کیفیت استفاده می شود.

طلعت

از کیسه ها معمولا برای حمل و نقل وسایل سنگین و یا حمل مواد غذایی استفاده می شود. کیسه های جامبو بگ دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. سایز این کیسه ها از متوسط شروع شده و تا به بزرگ متوقف می شود. کیسه های جامبو بگ در طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شود.

رها

کیسه های جانبو و گنجایش و حجم زیادی دارند و به صورت کلاژ میشه انواع مواد را داخل آنها ریخت

قکار خسروی

کیسه جامبونگ دارای یک خطر آبی بر روی بدنه آن می باشد که علت را نمی دانم

با سلام وعرض خسته نباشید خیلی محصول خوبی دارید به امید خدا صادر کنید کشور های خارج

سیروان یوسفی

سلام کیسه های جامبودرطرح های مختلف وجوددارند ممنون از سایت آرادبرندینگ

رستمی

سلام وقتتون بخیر ، فروش کیسه جامبوبگ و بیگ بگ به چه صورت است و آیا ارسال به تمام نقاط کشور هم دارید؟

پری

این کیسه ها با اینکه خیلی سبک هیتند موادی هزار برابر خود را میتوانند حمل کنن و آخ نگن

داوود بختیاری

کیسه های جامبو بگ یک تن مواد را در خود جای می دهد .
کیسه های جامبو اصفهان انقدر محکم ساخته شده اند که چندین بارقابل استفاده هستند.
این کیسه ها بهترین وسیله برای حمل و نقل وبسته بندی محصولات دانه ای می باشند .

نامدار

کیسه های جامبو از جنس پلاستیک درجه یک هستند و مقاومت و استحکام بالایی برای حمل بار دارند

جواد

کیسه های که سفارشی درست شوند و روی آنها چاپ انجام شود نسبت به سایر انواع قیمت گرانتری خواهند داشت البته ارزان ترین ابزار تبلیغ محسوب می شوند.

خدیجه

سلام از محصولات تولیدی سایت صادراتی کیسه جامبو بگ را خریداری کردم که استقامت و استحکام بالایی داره و خیلی با کیفیت

اصغر فرهادی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ مدل های زیادی داره این کیسه ها رو در رنگ ابی تهیه نموده ام

جواد.ک

گاهی کیسه های جامبوبگ در قسمت داخلی خود نایلون دار هستند تا بتوان مواد پودری را راحت جابجا کرد

میترا حسینی

این نوع کیسه ها کاربرد فراوانی دارد و برای اشتغال زایی عالی است

فکور هدایت

کیسه جامبوبگ خیلی کاربرد فراوانی دارد که یک خط آبی روی آن دارد

محدثه عباسی

از این کیف ها برای حمل و نقل چیز های عمده و فله استفاده میشه و چون قیمت خیلی مناسبی هم داره خیلی پر طرفدار هست

سامان

این کیسه ها برای حمل و نقل محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند

خدیجه

سلام محصولات تولیدی سایت صادراتی کیسه جامبو بگ خریداری که بسیار مقاوم و با کیفیت و استحکام دارد بسیار عالی است

ولاشجردی

من اراکی هستم واقعا کیسه های جامبو اراک خیلی جنس خوبی دارن و من برای همه چیزی ازش استفاده میکنم حتی اثاث کشی
به قدری محکم هستن که حد نداره

لیلا

سلاماین کیسه هاازمواد اولیه و بادوامی ساخته شده اند و مقرون به صرفه هستندوظرفیت بالای ۱۰۰ کیلو را دادند

نوید باقریان

با سلام و عرض خسته نباشید خیلی محصول خوبی دارید وبرای اینکه وسایل خیلی زیادی یه جا جمع بشه به این کیسه ها نیاز است

سلطنت اسدی

این کیسه های جانبو بگ همونطور که از اسمش پیداست بزرگ و جاداره و برای حمل اشیا بزرگ یا زیاد یا پوشاندن یک محوطه بزرگ طراحی شده

روستایی

کیسه جامبوبگ از بهترین ها است که برای حمل مواد کاربرد داشته و از نظر دوام عمر بالایی دارد.

مشمولی

در زمان های قدیم تر به کیسه های جامبو، گونی پلاستیکی می گفتند اما امروزه لفظ آن تغییر کرده است اما همان کارایی را دارد.

طیبه اسلامی

کیسه جامبو بگ برای حمل کود شیمیایی و در صنعت پتروشیمی و ساختمان سازی به کار میرود

سروناز

کیسه جامبو بگ بیشتر به صورت یکبار مصرف می باشد به دفعات زیادی مصرف نمی شود.

فاطمه دوستی

سلام وقت بخیر مطالب بسیار مفید و اموزنده ای داشت کمال تشکر

چشمی

قیمت کیسه جامبو بستگی به حجم سفارش، کیفیت و ابعاد این محصول دارد به همین دلیل دارای قیمت های متفاوتی است قیمت این محصول را می توانید در سایت های اینترنتی را جستجو کنید

شیخی

جامبوبگ کاربرد زیادی دارد و انواعی که برای حمل دارو از آن ها استفاده می شود حتما باید استریل باشد و از این مدل ها به کار گرفته شود.

نرگس علیرضایی

کیسه های جامبو کار را برای حمل و نقل و جا به جایی راحت کرده است و حتی می توان آن را در سایز های مختلف تولید کرد.

مهناز

مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

هایده صباحی

کلیسه‌های جامبو نقش اساسی در حمل و نقل و مواد خشک داشته و بیشتر برای کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرد

ریحانه عزیزی

این کیسه ها از مواد اولیه کاملا مقاوم و خوب تولید شدند

کظ هدایت

کیسه جامبونگ برای آرد و سیمان و گچ ساختمانی و از این قبیل مواد به کار می رود

همایون

کیسه های جانبو انواع مختلفی دارند که برای جابجایی محصولات از آن استفاده میشود

دلناز

کیسه جامبو لگ قابلیت صریب ایمنی بالایی دارد برای بلند کردن این کیسه نیاز به دستگاه ویژه ای می باشد.

معصومه تلخستانی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ چطور تهیه کنم که ارزون تر باشه این کیسه ها خیلی شیکن

مهدی

کیسه جامبو بیگ برگ جزو کیسه های بزرگ با گنجایش زیاد می باشد و در مراکز معتبر به فروش میرسد

خدیجه

سلام از محصولات تولیدی سایت صادراتی کیسه جامبوبگ را خریداری کردند که خیلی استقامت بالایی داشت برای حمله بعضی از مواد ساختمانی عالی بود

مهسا جوادی

کیسه جامبوبک را در انواع مختلفی تولید می کنند و به بازار وارد نموده و در دسترس مشتری برای خرید قرار می دهند

یاسمن میرزاوند

کیسه های جامبوبک هم حمل ونقل را اسان میکند وهم قیمت مناسبی دارد

هانیه فهیمی

برای حمل و نقل و جا به جای بسیاری از محصولات در صنایع مختلف نیاز به کیسه های جامبوبگ و بیگ بک است که کیفیت خوب و جنس مرغوب داشته باشد و از قیمت مناسبی برخوردار باشد

ستایش خنار

سلام و وقت بخیر
کیسه جامبو ضد رطوبت است و در برابر تابش نور خورشید دچار پوکی و پارگی نمی شود.

زهره رسولی

کیسه جامبو بگ یکی از پرکاربردترین ابزارهایی است که برای تمام صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سپیده قیاسوند

سلام وقت بخیر .
این مدل کیسهای جامبو برای جابجایی محصولات کشاورزی خیلی مناسب هستند

بشیر

زیرا جنس آن ها به گونه ای است که می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند

مصطفی زاکرپرستی

هم خیلی جالب هستم هم کاربردی و عالی
جابجایی شون هم بخاطر طراحی خاصی که دارن خیلی راحت تره

جعفر اسکندری

کیسه های جامبو به کیسه های بزرگ شهرت دارد که از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

کیانا کامرانی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ برای جابه جای محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد‌.

سحر

بسیاری از افراد از این نوع کیسه ها چون قیمت ارزانی دارند برای حمل مواد فله خشک در مقادیر زیاد استفاده می کنند

لیلا

کیسه درهمه مورد نیاز هست

معصومه قلباربند

کیسه های جامبو بگ برای بسته بندی های فله ای تناژی استفاده میشود مواد اولیه پلاستیکی وپلیمری از ان دسته اند در اراد برندینگ به راحتی قابل تهیه هستند

چغاد هدایت

کیسه های جامبونگ برای بسته بندی های عمده مواد استفاده می شود

سمیه .ش

سلام وقت بخیر این کیسه ها برای جا به جایی وسایل بسیاری کاربردی هستند .

پثر هدایت

کیسه جامبوبگ را باید به صورت جین های دوازده عددی خریداری کنیم

علی تابش

سلام
از جامبو بگ ها در کارهای مختلفی استفاده می شود.
عموما برای بسته بندی و ارسال مواد فله از بیگ بگ یا جامبوبگ استفاده می کنند.
برای تفکیک ضایعات، مثلا ضایعات و قطعات کوچک و نا منظم سنگ های مختلف، مثلا سنگ های مرمر هم از این کیسه ها استفاده می کنند.

سارا

کیسه های جامبو بگ بخاطر کیفیت مناسب برای حمل و نقل بسیاری از محصولات پودری و دانه ای مناسب است.

مریم

این کیسه‌ها دارای قیمت‌های ارزانی هستند به‌همین خاطر بسیاری از افراد از آن برای حمل مواد خشک استفاده می‌کنند

گلناز

این نوع محصولات را با استفاده از نایلون و پارچه‌هایی با کیفیت تولید می‌کنند

حسام

این کیسه‌ها دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و در زمینه کشاورزی برای حمل کودها بسیار مناسب هستند

علیزاده

جامبوبگ به دلیل سایز بسیار بزرگ و کیفیت فراوانی که دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد

لولایی

این کیسه ها بسیار مناسب است برای کارخانجات و بسبار کارشون را برای باربری راحت می کند

مرضیه حشمتی

این روزها که اسباب کشی داریم، داشتن چنین کیسه ای رو خیلی ضروری می‌دونم. کاربردهای مختلفی دارد. حتما خرید میکنم.

محبوبه شمس نیا

با این کیسه ها به راحتی و هزینه پایین میتوانید مواد مختلف انتقال دهید

مهدی

در این کیسه جامبو بگ از پارچه مخصوصي توليد مي‌شود

معافی

کیسه های جامبو‌قگ و بیگ بگ بخاطر سایز بسیار بزرگی که دارند و جنس بسیار مرغوب شان در صنایع مختلف برای حمل و نقل محصولات مورد استفاده قرار می گیرند

زیاتی

درپتروشسمی وبنادرمهم کشوربعضی ازکالا ها با کیسه جامبو جاب جا میشودک بسیارراحت وبارگیری وبارهم تعادل دارد

مهدیه یوسفی ‌

سلام وقت بخیر. کیسه جامبوبگ جنس و دوخت بسیار جالبی دارند که در چندین رنگ مختلف و طرح های زیادی تولید شده اند و برای حمل وسایل کاربردی می باشند.

مرتضی

برای حمل و نقل و وسیله های بزرگ بزرگ و ضایعات از کیسه ژامبون استفاده می شود

پروین محمودی

کیسه های جامبوبگ به دلیل قیمت ارزانی که دارند در صنایع مختلفی از جمله کشاورزی، پتروشیمی، ساختمان سازی استفاده می شود.

سمیرا صفوی

برای حمل و نقل محصولات در صنایع و کارخانه های مختلف استفاده از کیسه ای که کیفیت مناسب و مرغوبی داشته باشد بسیار ضروری و الزامی است.
کیسه‌های جامبوبگ و بیگ بگ به دلیل استحکام و مقاومت فراوانشان و میزان جای گری بسیاری که دارند از مصارف فراوانی در صنایع تولیدی مختلف برخوردار هستند

الهام

از کیسه های جامبو برای حمل محصولات کشاورزی مثل کودهای شیمیایی و در صنعت پتروشیمی و حمل دارو و در صنعت ساختمان سازی برای حمل مصالح ساختمانی استفاده میشود

جعفر اسکندری

این نوع کیسه ها به کیسه جامبو بک معروف است که در ساختمان سازی و صنایع کاربرد فراوانی دارد

محمدمهدی

درود بر شما حدس می زنم که همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم کیسه جامبو که به آنها بیگ بگ نیز گفته می شود به صورت کلی برای حمل بارهای زیاد طراحی شده اند و بسیاری از انها کیسه جامبو بگ از جنس پلی پروپیلن هستند اگرچه از این محصولات حتی جهت مهار سیل و در ساخت سیل بند نیز استفاده می شود که بدین منظور درون آنها را از ماسه و یا خاک پر می کنند و در مهار سیل از آن بهره می برند . مثل همیشه عالی بود .

امیرعباس

درود بر شما عزیزان گرامی . شاید این گونه باشد که این محصولات را می توان با پارچه های لمینت دار و با نایلون داخلی نیز تولید نمود و اغلب از جنس پلی پروپیلن ساخته می شوند . با سپاس فراوان از شما .

هانیه

سلام و درود بر شما همانطور که می دانید برخی از کیسه های جامبوبگ علاوه بر ورودی باز در کنار لبه دارای سوراخهایی هستند و از طناب برای جمع نمودن لبه ی آنها می توان استفاده نمود و برخی دیگر در قسمت دهانه ورودی بند دارند .  از زحماتتان بی‌نهایت تشکر میکنم .

زهرا

سلام بر نگارنده های عزیز توجه به این نکته مهم است که در بسیاری از لوازم به دلیل قیمت افراد ترجیح می دهند که نوع دست دوم آن را خریداری کنند و قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم نیز متاثر از این عامل است . مطالبتون مفید بود خسته نباشید .

نفیسه

کیسه های بیگ بگ برای جابه جایی و حمل و نقل بسیاری از محصولات که اغلب پودری شکل هستند مورد استفاده قرار می گیره. انقدر مقاومت داره که در برابر وزن زیاد که گاهی یک تن هم می شود، اصلا پاره نشه.

فرزاد.ف

برای سرمازدگی درختان و گیاهان از کیسه جامبوبگ برای پوشش آنها استفاده میشود…بلاخره دست دوم قیمت به صرفه ای دارد

زینب میرزایی

در فصل بهار که درختان شکوفه میزنند میتونیم از کیسه های جامبوبگ روی انها بکشیم در برابر سرما محافظ خوبیست

سلامت

کیسه جامبو بیگ برگه جزو کیسه های بزرگ و تولید شده در کارخانه ها هست که کاربرد فراوانی هم دارد

فاطمه علی بخشی

ممنون از سایت بسیار خوبتون .پس به راحتی برای خرید این‌محصول می توانیم به سایت شما مراجعه کنیم

س.ر

برای خرید کیسه های جانبو می توان در سایت آراد برندینگ این محصول را با بهترین کیفیت خریداری کرد.

تارا

سلام وقت شما بخیر.
بعضی کیسه ها جز ورودی در باز سوراخ هایی دارند که مناسب طناب است.

کامران

مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

ارسلان

سلام کیسه های جامبو از کیسه هایی هستند که برای بسته بندی مواد به صورت تنی از ان ها استفاده میکنند که استحکام بالایی دارد

جعفر اسکندری

سلام خسته نباشید خدمت شما کیسه ها اندازه های مختلفی دارد و برای کارخانه های کاربردی هست استحکام بالایی هم دارد

دیوانی

کیسه های جامبو بگ در شهرهای مختلف تولید می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

نرگس

این کیسه ها به دلیل جنس خوب و وزن بالایی که میتواند تحمل کند بیشتر برای چیزهای سنگین وزیاد مثل کود شیمیایی کاربرد خوبی دارد

زری سکاکی

ازین کیسه ها برای حمل و نقل دانه های خشک پودری بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد جالب بود

دنیز عظیمی

جنس بافته شده جامبو بگ خیلی مقاوم و با استحکام می باشد تحمل حمل وسایل سنگین را دارد و می توان به عنوان گونی نیز استفاده کرد.

جعفر اسکندری

این نو کیسه ها بسیار کلفت و کیفیت عالی دارد در اندازه های مختلف اگر برخی کار خانه ها از آن استفاده می‌کنند

مهرشاد

این کیسه ها بسیار مناسب هست برای باربری و خیلی می شه حمل و نقل ش کرد و جنس و کیفیت ش عالی هست

رضایی

کیسه خواب یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که فرد در هنگام کوهنوردی‌های طولانی مدت و در زمانی که می‌خواهد کمپ بزند، به آن نیاز دارد و کیسه خواب مشخص می‌کند که فرد تا چه میزان می‌تواند خواب راحتی داشته ‌باشد و برای روز بعد به میزان کافی انرژی ذخیره ‌کند

تسلیمی

این کیسه ها خیلی مقاومت به راحتی سوراخ نمی‌شود بنابراین انواع وسایل و حبوبات را میتوانید در آن نگهداری کنید

حسین زاده سعیده

کیسه های جامبو بگ برای حمل و نقل خیلی پر کاربرد هستند. این نوع کیسه ها در سایزهای بزرگ و متعددی تولید می شود.و برای جابه جایی سیمان و بسیاری از مواد و محصولات فله مورد استفاده قرار می گیرند.

نیکا یادگاری

کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ ظرفیت بسیار بالایی دارند و می توان برای حمل و نقل محصولات مختلف از آنها استفاده کرد همچنین این کیسه ها جنس بسیار مقاوم می دارند و از عمر بسیار بالایی برخوردار هستند

سمیه

سلام انواع کیسه جامبوبگ در بازار وجود دارد، و این کیسه ها برای صادرات گندم و برنج و… خیلی استفاده می شوند.

جعفر اسکندری

سلام خدا قوت این نوع کیسه ها مقاوم ضخیم و با کیفیت در اندازه های مختلف بوده و برای کارخانه است

سلام کیسه های جامبودر سایزهای مختلف تولید می شوندوبسیارمقاوم هستند

زهرا

سلام، در این کیسه جامبو از پارچه مخصوصي توليد مي‌شود که بسیار با کیفیت درست می شود و فروس بالایی دارد كه امكان عبور جريان هوا به داخل كيسه را ميسر مي‌سازد

زهرا

سلام خسته نباشید، کیسه جامبو بگ کاربرد زیادی داره اکثر کشاورزان در فصول سرد برای جلوگیری از سرمازدگی استفاده می شود

مبینا

از این کیسه ها در صنایع بسیاری استفاده می شود و دلیل آن این است که ظرفیت و مقاومت این لوازم بسیار بالا است

معافی

ویژگی بارز کیسه های جانبو این است که در دمای زیاد مقاومت بالایی دارند و در مقابل عوامل طبیعی و نور خورشید تغییر رنگ نداده و دچار آسيب و پوسیدگی نمی‌شوند.

مریم خانی خیرآبادی

کیسه های جامبو خیلی ضخیم و محکم هستند و به نظرم کارایی زیادی دارند مثل حمل و نقل انواع و اقسام اجناس۰برای حمل محصولات کشاورزی۰۰برای باغ ها و درختان۰۰۰

شهین رام

از نمونه محصولات بسیار مفید برای جمع آوری و جاسازی وسایل کیسه های جامبو بگ و بیگ بگ می باشند

مهری نوروزیان

این کیسه ها برای کشاورزانی که در فصل زمستان درختان آنها دچار سرمازدگی نشود

امیرکوهستانی

کیسه های جامبو برای شرکت های تزریق بسیار مفید هستند پیشنهاد می کنم استفاده کنید

قاسمی

ممنون از مطالبتون من درمورد این کیسه ها هیچ گونه اطلاعاتی نداشتم

تارا

کیسه های جامبو در مدل ها و سایز مختلف تولید می شود و کارایی فراوانی دارد

محیا

سلام اکثر کشاورزها در فصل سرد برای جلوگیری از یخ زدگی درختها کیسه عای جامبو را روی شاخه ها میکشند تا محافظتی باشد در برابر سرما و یخ زدگی

سجاد

ازکیسه‌های‌جامبوبگ‌درزمینه‌کشاورزی‌برا حمل‌کودشیمیایی‌ودرصنعت‌پتروشیمی‌حمل‌ داروبه‌کاربرده‌می‌شود

رحیمه

 مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

طاهره علیدوست

سلام دوستان این کیسه هابه دو شکل لامینه دار و بدون لامینه تولیدمیشود
وکاربردی زیادی در حمل مواددارد

سپهر

یکی از کیسه هایی که امروزه در حمل و نقل بسیاری از وسایل دخیل است کیسه جامبوگ بیگ بگ است.

امیر مهدی

یکی از وسیله های حمل مواد صنعتی بزرگ که از مواد نیز محافظت می کند

سارا فیروزی

این کیسه ها خیلی محکم و کاربردی هستند امیدوارم موفق باشید تا کاره صادرات این محصول رو هم انجام بدید

پرنیا

سلام وقت بخیر در تولید این نوع از کیسه های پلاستیکی مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده

امیر

با سلام این کیسه های از ترکیبات خوبی ساخته شدند همین امر باعث بهتر شدن جنس او میشود

ضچ علوی

کیسه های جامبوبگ برای سفارش های تنی هم استفاده عمده می شود

فرشته فتوحی

باسلام و عرض ادب و احترام اجناس این سایت کیفیت فوق العاده ای دارند تشکر از سایت تاجرپرور آرادبرندینگ

فریماه سرامی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ برای جا به جایی محصولات زیادی به کار می رود بسیار محکم و جادار است.

مثرون علوی

کیسه های بزرگ جامبونگ تا گنجایش چند تن مواد بسته بندی را دارد

لیلا

کیسه های جانبو به دلیل این که بسیار سایز بزرگ و کوچک دارد و بسیار مقاوم است مورد توجه قرار می گیرد

یلداپ

اين جامبو بگ ها بعد از پر شدن شكل مكعبي خود را حفظ و به هنگام حمل و نقل فضاي كمتري را اشغال کرده و هزينه حمل و نقل محمولات را كاهش مي‌دهند

ابریزه محمدی

سلام وقت بخیر کیسه های جامبو بگ تبریز دارای درپوش کاملی هستند که به صورت کامل از مواد داخل خود محافظت می کنند.

فاطمه .

صنعت پتروشیمی و حمل دارو از اون استفاده می کنند بسیار کیسه جالبی است

امیر محمد

یکی از شهرهای تولید کننده این محصولات شهر اصفهان است و تولید کیسه جامبو اصفهان دارای کیفیت بالایی است

حوریه قدسی

کیسه جامبو اصفهان دارای کیفیت بالایی است و طبق استانداردهای سازمان جهانی استاندارد هست

می علوی

کیسه و پاکت جامبو بگ در میان تولید کنندگان خیلی مشهور است

سهید

یه همسایه داریم باغ داره هرسال ازاین کیسه های جامبوبزرگ دست دوم خریداری می کنه برا پوشش درختان ازسرما زدگی

پروانه احمدی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ مناسب جابه جا کردن پودر و مواد شیمیایی در وزن های زیاد هستند.

نیلوفر شیرانی

کیسه های جامبو بگ متناسب با فضای کارخانه و برای آسان تر شدن پروسه تولید و انتقال محصولات و کالاهای تولیدی طراحی شده است.

حامد

برای حمل کود شیمیایی و در صنعت پتروشیمی و حمل دارو و در صنایع ساختمان سازی برای حمل مصالحی مانند سیمان به کار برده می شود اگر کیسه های جامبونگ چاپ داشته باشد قیمت آنها به طرز خیلی زیادی بیشتر می شود

کیسه های جامبوبگ بسیار بزرگ و با کیفیت هستند داشتن دسته های مقاوم حمل این کیسه ها را بسیار آسان کرده است

احسان

کیسه های جانبو کیسه های بزرگ کنفی و پلاستیک استند که کارایی زیادی در صنایع مختلف دارند و به فروش می رسند

جعفر اسکندری

سلام و خسته نباشید خدمت شما این نوع کیسه خیلی با کیفیت بوده و کلفت برای کارخانه ها کاربردی است

یگانه

مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

پروین فتحی

سلان برای همه
محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند زیرا جنس آن ها به گونه ای است که می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند.
های بزرگ هستند که در کارخانه های صنعتی و تولیدی کاربرد دارند.
و نقل بسیاری از محصولات که اغلب پودری شکل هستند مورد استفاده قرار می گیره. انقدر مقاومت داره که در برابر وزن زیاد که گاهی یک تن هم می شود، اصلا پاره نشه.

پروین فتحی

سلان برای همه
محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند زیرا جنس آن ها به گونه ای است که می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند.
های بزرگ هستند که در کارخانه های صنعتی و تولیدی کاربرد دارند.
و نقل بسیاری از محصولات که اغلب پودری شکل هستند مورد استفاده قرار می گیره. انقدر مقاومت داره که در برابر وزن زیاد که گاهی یک تن هم می شود، اصلا پاره نشه.
کیسه های جامبو کیفیت خوبی دارند و این کیفیت بالا، استحکام و تحمل وزن زیاد را موجب می گردد.

اعظم صبائی

کشاورزان در فصل سرد برای جلوگیری از سرمازدگی درختان از این کیسه ها برای پوشش درختان استفاده می کنند.

شادلی

کیسه ها وسیله های بسیار مناسبی برای نگهداری انواع مواد نظیره گندم غلات و برنج می باشدودارای تنوع هستند

مهسا طالبی

با سلام خسته نباشین
وقتتون بخیر
این کیسه خیلی برای بازار خوبن
که کار ها ظریف با دقت کار شده
کار ها به شدت کاربردی هستن
مرسی از اطلاعات دقیقی که در اختیار ما گذاشتین

مهسا طالبی

با سلام خسته نباشین
وقتتون بخیر
به شدت این ها برای کارخونه ها خوبن
که کار ها ظریف با دقت کار شده
کار ها به شدت کاربردی هستن
مرسی از اطلاعات دقیقی که در اختیار ما گذاشتین

سحر ف

بسیاری از افراد از این نوع کیسه ها چون قیمت ارزانی دارند برای حمل  مواد فله خشک در مقادیر زیاد استفاده می کنند

سارا

سلام وقت بخیر کیسه های پلاستیکی جامبو واقعا عالی وباکیفیت بالاومحکم هستند و برای جابجایی اکثربارها و کالاها خیلی خوب ومناسبه.

ارشام

کیسه های جامبو.پلاستیکی مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده

فهیمه

کیسه های جامبو بگ در صنعت کشاورزی برای حمل کود ودر صنعت ساختمان سازی برای حمل سیمان استفاده میشود

معصومه

کیز های جامبو خوب اصلاً پاره نمیشن و اینکه از محصولات های مغازه که هستند

مصطفی زاکرپرستی

وقتی توی شرکت بودم کیسه جامبوبگ بزرگ و بیگ بگ پر از مواد مخصوص با جرثقیل جابجا میکردیم

کاوه

کیسه های جامبو بگ در حمل و نقل دانه ها و مواد پودری هم چنین برای جلوگیری از سرمازدگی گیاهان استفاده می شود

فائزه

درسته این کسیه ها رو می‌توان در سایز های مختلف برای محصول خود سفارش داد و اینکه کسیه های محکمی هستند

مصطفی زاکرپرستی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ بین خریدارا معروفه
هم کارایی بالایی دارن هم خریدش به صرفه تره

جواد جوزانی

ممنون از اطلاعات خوبتون در مورد کیسه جامبوبگ و بیگ بگ و اینکه در کشاورزی هم استفاده میشه فکر می کردم فقط برای حمل و نقل دانه ها مناسب است.

صدی.ام

این کیسه ها در صنعت کشاورزی کاربرد فراوانی دارند.

سعادت

کیسه جامبوبگ برای حمل بسیاری از مواد از جمله مواد غذایی و اشیا ها و مواد بسیار سنگین استفاده می شود.

رحمان عرب زاده

استفاده از کیسه جامبوبگ و بیگ بگ برای حمل محصولات توصیه میشه بسیار کاربردی و عالی.

مجید طالبی

باسلام ووقت بخیر. این دسته ازکیسه هاکارایی فراوانی دارد ازجمله برای حمل داروحمل سیمان.. براجلوگیری ازسرمازدگی کیاهان ودرختان بعنوان یک پوشش استفاده میشود.

فاطمه باقری

باسلام. این دسته ازکیسه هاکارایی فراوانی دارد ازجمله برای حمل داروحمل سیمان.. براجلوگیری ازسرمازدگی کیاهان ودرختان بعنوان یک پوشش استفاده میشود. درسایزهای مختلف وجوددارد.

یبان علوی

کیسه جامبو بیشتر به رنگ سفید تولید می شود که رنگ خطی روی آن معنی خاصی دارد

بهار

اینگونه کیسه ها می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و دوام و استقامت آنها به قدری بالا است که با بودن در آفتاب نمی پوسد.

لیلا خ

کیسه های جامبو بگ برای جابجایی مواد تناژ به دلیل استحکام بالا بسیار استفاده می شود

امید

یکی از وسیله های حمل مواد صنعتی بزرگ که از مواد نیز محافظت می کند

علی صادقی

سلام کیسه جامبو بگ از بهترین و با کیفیت ترین کیس هاست که قیمتش ارزان و برای حمله کودهای شیمیایی و صنعت پتروشیمی و حمل دارو از اون استفاده می کنند بسیار کیسه جالبی است

زارع

من سایز کوچیک این کیسه هارو برای اثاث کشیمون خریدم واقعا خیلیم محکم بودن
قیمتشونم مناسبه به نظرم ایده خوبیه

چبیر علوی

یکی از بهترین وسایل که برای بسته بندی مناسب است کیسه می باشد

خاطره

کیسه های جامبو بگ دارای ظرفیت های زیادی جهت حمل بار می باشند و در عین حال فضای کمی را اشغال میکند

کامران

از کیسه های جامبوبگ در ساختمان سازی و راه سازی استفاده میش

یلداپ

در این کیسه جامبو بگ از پارچه مخصوصي توليد مي‌شود كه امكان عبور جريان هوا به داخل كيسه را ميسر مي‌سازد

پهانگ علوی

کیسه جامبو بگ را استفاده کرده بودم ولی نمی‌دانستم اسم آن چیست

اسرا

کیسه جامبو بیگ بگ گنجایش و حجم بسیار زیادی دارد و می توانید به راحتی محصولات را با اون انتقال دهید

امیر محمدی

یکی از وسیله های حمل مواد صنعتی بزرگ که از مواد نیز محافظت می کند

پرهام محسنی فرد

مدلهای مختلف این کیسه ها به شکل چهار پنل، گردباف یا مدور، کیسه جامبو بگ دسته کلاهی و کیسه هایی با قطعات تثیبیت کننده هستند.

مصطفی زاکرپرستی

می‌شه به وسیله این کیسه‌ها انواع کاه، غلات، پودر سیمان فله و انواع کالاهایی به این سبک رو جابه‌جا کرد

فاطمه

کیسه های جامبو برای محصولات کشاورزان میتونه خیلی خوب باشه

حمید

سلام وقت بخیر در تولید این نوع از کیسه های پلاستیکی مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند

مهدیه

انتقال بار به مقصد مختلف باعث می شود که کیسه های حمل دچار آسیب دیدگی شوند و انتخاب نوع با کیفیت این محصولات باعث مراقبت از محصولات خواهد شد

کامیلا

جنس این کیسه ها به حدی خوب هست که احتمال پوسیدگی ندارد و شما میتوانید با آن سنگین ترین بار ها را نیز حمل کنید

عادله

کیسه های جانبو بسیار پرطرفدار هستند و این کیسه ها در صنایع مختلف کاربرد های گوناگونی دارند

پرهام

کیسه جامبو ظرفیتهای متفاوتی دارد و‌همه ی افراد..از کارخانه دار گرفته تا مغازه دار و ….میتوانند از سایزهای مختلف آن بهره ببرند

عزت عزیزی

لبه کیسه های جامبو بگ سوراخهایی است که با رد کردن زناب داخل انها سر کیسه را می کش و جمع می کنی

سامان.ق

کیسه های جامبوبگ بهترین گزینه برای بسته بندی و جابجایی مواد معدنی می‌باشد.

علی کاپیتان

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ بسیار با کیفیت است این کیسه در ابعاد مختلفی ساخته شده است

محمد زارع خفری

جنس کیسه خیلی خوبه و میشه برای خشکبار استفاده کرد.واقعا بصرفه و عالی هست.

آرزو صدیقی

سلام وقت بخیراین کیسه ها وسیله ی مناسبی برای حمل و نقل و جابجایی مواد سنگین میباشد

حلاج زاده

کیسه کشیدن پوست، تمام سلول های مرده و تجمع شده روی پوست را از بین می برد و باعث جوان سازی پوست و کاهش تعریق بدن می‌شود، کیسه کشیدن یکی ازعادات خوب درحمام های ایرانی بوده است

سهند.ک

کیسه های جامبوبگ دارای ابعاد بزرگی هستند و به همین علت میتوانند حجم زیادی از یک محصول را در خود نگه دارند

مونا

برای انتقال کردن محصولات زیاد از کیسه‌های جامبو بگ استفاده می‌کنند که در اندازه‌های مختلفی وجود دارد

دنیا

این کیسه‌ ها باعث کاهش در میزان هزینه‌ های حمل‌ و نقل خواهد شد و صرفه اقتصادی دارد

رامین

می‌توان با استفاده از این کیسه‌ها بسیاری از ضایعات و مواد دست‌ دوم را در آن نگه داری کرد

ارسلان

این محصولات اثرات بسیار خوبی در محیط‌زیست دارند و مانع از آلودگی در آن خواهد شد

جواد

شما می‌توانید با خرید این کیسه‌ها مواد مورد نظر خود را به‌راحتی جابه‌جا داده و حتی آن‌ها را نگهداری کنید

یلدا

کیسه جامبو اندازه و ابعاد و سایز گوناگونی دارد و بهتر است که کیسه جمهور از مراکز تولیدی معتبر خریداری کنید

ساحل

کیسه جانبی از جمله کیسه های بزرگ در کشور است که قیمت مناسبی دارد و بهتر است که آن را از مراکز تولید خریداری کنید

الهام عزیزی

کیسه های جامبو در سایز های مختلفی تولید میشود

الهام عزیزی

سلام وعرض خسته نباشید خیلی محصول خوبی دارید به امید خدا صادر کنید کشور های خارج

پویا

سلام وقت شما بخیر.
این کیسه ها در که ورودی کاملا باز دارند برای موادی که نسبت به رطوبت حساسیت ندارند مناسب هستند.

الینا

جامبو بگ ها از لحاظ کیفیت بسیار بالا و دوام زیادی دارند به همین دلیل در سخت ترین شرایط و محیط کار از پاره شدن آن نگران نباشید.

مصطفی زاکرپرستی

کیسه جامبو بگ برای جابجایی در حجم زیاد استفاده می‌شه می‌تونین از طریق سایت خریدش رو انجام بدین و خاطرتون جمع باشه بهترین جنس رو خریدین

مصطفی زاکرپرستی

کیسه جامبو بگ به‌خاطر کاری که انجام می‌ده حتماً باید محکم باشه وگرنه امکان پاره شدن و خراب شدن مواد داخلش وجود داره

مصطفی زاکرپرستی

عزیزانی که موادی مثل کاه رو جابجا می‌کنن می‌تونن از کیسه‌های جامبو بگ با خیال راحت استفاده کنند

محمد

اگر به دنبال باکیفیت کیسه برای نگهداری محصولات کشاورزی و یا مصالح ساختمانی هستید، انتخاب شما کیسه های جامبو است.

افرا

سلام وقت شما بخیر
انتقال بار به نقاط مختلف باعث آسیب کیسه می شود و باید جنس مرغوبش را انتخاب کنیم.

علی خرمی

سلام خدا قوت
این نوع کیسه ها با توجه به مقاومتی که داره میتونه گزینه مناسبی نسبت به کیسه های دیگر داشته باشد.

زینبی

این کیسه ها به دلیل این که قیمت بهتری دارد زیاد خرید و فروش میکنند

زینب رمضانی

سلام وقت بخیر خدمت شما دوست گرامی ، بیگ بگ ها یکی از وسایل پرکاربرد در ساخت و ساز و کارخونه ها هست برای انتقال فضولات ساختمانی این کیسه ها ظرفیت بالایی دارن و فوق‌العاده جنس عالی ای دارن و از حجم بالایی نیز برخوردار هستند

آذر

کیسه های جانبو از جمله محصولاتی هستند که قیمت مناسبی داشته و این کیسه‌ها هجمه عظیمی را از مواد جای می‌دهند در خود

کیسه های جانبو یکی از پرکاربرد ترین کیسه ها هستند که در صنایع مختلف از آن ها استفاده می شود.

فاطمه دوستی

بسته بندی در صنایع مختلف ویژگی های خاص خود را دارد اما بیشتر صنایع برای بسته بندی محصولات خود از نوعی گونی استفاده می کنند

مهران عزیزی

از طریق سایت کیسه های بیگ گ خریدم که برای انبار کردن محصول بسیار عالیست و امکان جابجایی به وسیله لیفتراک را میدهد که جابجایی را آسان می‌کند

ندا

کیسه های جامبو بگ با توجه به نوع محصولی که بسته بندی می شود جنس مختلفی داشته و کیفیتش نیز متفاوت می باشد

شهلا

این کیسه ها گزینه های مناسبی برای حمل و نقل می‌باشند.

علی احمدی

من هم برای صادرات از این محصول استفاده کردم و واقعا تاثیرات مثبت اون رو دیدم

آرمان

از این کیسه ها و گونی ها در پتروشیمی استفاده می شود و خیلی صنایع از آن مصرف می کنند و اندازه های مختلف باعث شده که کاربرد مختلفی داشته باشند.

احسان

کیسه های جامبوبگ یکی از قویترین کیسه هاست که هیچ جوره پاره نخاهد شد و از استحکام بالایی برخورداره

مسعود شیخی نسب

کیسه جامبوبگ بسیار مقاوم بوده و در کشاورزی کاربردهای زیادی دارد.

نادیا مرادی

برای نوارد دانه و پودری بهترین انتخاب هست کار ها را سرعت میبخشد

ابوالفضل رجبی

کیسه های جانبو کیسه های با سایز بزرگ و در کارخانه ها به کار می‌روند

محمد رضا علمداری

سلام وقت بخیر در تولید این نوع از کیسه های پلاستیکی مواد اولیه فوق‌العاده استفاده شده که در کنار اینکه به طبیعت آسیب نمی زند طول عمر بالایی نیز دارد

سمیه نامدار

انواع مختلف کیسه های بیگ بگ و جامبوبگ ظرفیت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل می‌توان آنها را برای حمل و نقل محصولات در مراکز تولیدی استفاده کرد

نگین تراب پور طرقی

جامبوبگ ها گزینه ی به صرفه و قابل اطمینانی به نظر میرسن چون از هدر رفت مواد جلوگیری میکنن و جلوی آسیب های احتمالی رطوبت رو میگیرن

سیروان

کیسه های بزرگی هستند و بسیار خوب و کارآمد هستند ممنون

نوشین

کیسه های جانبو کاربرد های بسیاری دارند و برای حمله برخی مواد به کار می آیند

مریییم

از کیسه بیگ بگ استفاده های زیادی می کنند مثلا داخل آن برنج می ریزند و یا مواد غذایی دیگر.

نیلوفر عزیزی

از این کیسه ها برای حمل ونقل غلات مانند برنج ولوبیا و نخود استفاده میشود وجنس خوبی دارند

مهراب

انواع کیسه جانبو بیگ برگ در کارخانه های مناطق مختلف کشور تولید می‌شود و محصولات پرفروشی هستند

ربابه علی بخشی

کیسه های جامبو بگ در سایز های مختلف طراحی شده است و هر کدام بر حسب ظرفیت و سنگینی بار انتخاب می شود

تکتم

از کیسه های جامبوبگ در خیلی موارد استفاده می کنند. این کیسه ها مقرون به صرفه هستند از این رو کاربرد زیادی دارند.

مریم یوسفی

طرح و دوخت این کیسه ها خیلی برایم جالب بود و تا حالا این مدل کیسه را ندیده بودم.

زهرا غلامی

دارای کاربرد زیادی داره سبک بودن، تنوع در سایز، تنوع در مدل، مناسب بودن قیمت، ضد آب بودن و ضد اشتغال بودن جامبوبگ ها، از مزیت های مهم این کیسه ها میباشد

صادق.ح

کیسه جامبو بگ محصولی هست که باید کاملا از کیفیت خوبی برخوردار باشه وگرنه کاملا بلا استفاده می‌شود

لیا دلیری

این کیسه جامبو بگ ها از دسته های بسیار مقاوم تهیه شده اند که دارای استحکام بالایی می باشند.

علیرضا محسنی

واقعا خرید هایی که از سایت صورت میگیره امنیت بیشتری داره من که دیگه از پلتفرم های دیگه استفاده نمیکنم

نازنین زهرا

کیسه جامبو از جمله کیسه های برزنتی محکم و با استقامت ای است که حجم زیادی از مواد را داخل آن میریزند

فاطمه سلگی

این کیسه ها برای حمل و نقل بسیار مناسب هستند و اگر قصد خریداری این محصول را داشتید حتما از این سایت خرید کنید

محمدفتاحی

سلام دوستان عزیزم اين جامبو بگ ها بعد از پر شدن شكل مكعبي خود را حفظ و به هنگام حمل و نقل فضاي كمتري را اشغال کرده و هزينه حمل و نقل محمولات را كاهش مي‌دهند

دل آرام

سلام دوستان محترم این کیسه ها نه تنها برای قرار دادن سیمان مناسب هستند حتی می توانید سایر لوازم ساختمانی رو هم داخل آن قرار بدید

محمد2

سلام وقتتون بخیر باشه ما از این کیسه ها برای نگهداری علف وموادهای خوراکی فصل زمستان برای حیوانات استفاده میشه

طاها

کیسه های بسیار بزرگ و جادار ای است که به صورت تکی یا بسته بندی می توانید خرید کنید

سکینه ذاکری

از کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ می توان برای حمل وسایل بسیار سنگین استفاده کرد و دلیل اصلی آن نیز مقاومت بسیار عالی این محصول در برابر فشار می باشد.

یلدا اکبری

کیسه هایی که به صورت سفارشی درست شوند و روی آنها چاپ انجام گیرد نسبت به سایر انواع قیمت گرانتری خواهند داشت  البته ارزان ترین ابزار تبلیغ محسوب می شوند.

صدیقه

کیسه جامبوبگ موجود در این مجموعه از با کیفیت ترین نوع این کالا است که قیمت آن بسیار به صرفه می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید من به شما این مجموعه درجه یک را پیشنهاد می کنم.

فروزانفر

شرکت های تولید زیادی در شهرهای مختلف انواع کیسه جامبو بگ را تولید می کنند. از این کیسه ها برای جابه‌جایی محصولات مختلف استفاده می شود.

سامان

سلام کیسه جامبوبگ درکشاورزی براحمل کردن کودشیمیای درصعنت پتروشیمی برای حمل دارو ودرساختمان برای مصالح ساختمانی سیمان بکارمیرود

اعظم جباری

در استرالیا در سال 2002 حدود 6 میلیارد کیسه پلاستیکی یک بار مصرف تولید شد. این عدد در 2006 به 5.6و در 2007 به 3.9 میلیارد کاهش یافت. کیسه های پلاستیکی پرندگان را گیر می اندازد و باعث مرگ حیوانات اهلی می شوند.

سیروان یوسفی

سلام برای کیسه های جامبومیتوانید به سایت معتبرآرادبرندینگ مراجعه کنید

آیدین

داشتن نایلون داخلی برای این مدل از کیسه های جامبو بگ و بیگ بگ باعث شده است که برای حمل مواد پودری خیلی مناسب باشند.

مهدی جهان بین

این کیسه ها در ابعاد و اندازهای مختلف تولید میشود

وحیده

من برای حما عرقیجات که به تهران میفرستم از کیسه جامبو بگ برای حمل استفاده می کنم

لیلی

کیسه جز امروز کیفیت و قیمت مناسبی دارد و می‌توانید بهترین کیفیت آن را خریداری و استفاده کنید

جلیل چمیانی

کیسه های جامبو بسیار پر قدرت و جا دار هستند و دوهزار و پانصد کیلو بار را در خود جای میدهد .

احسان زرین

کیسه های جامبو بگ که برای مصالح ساختمانی و کشاورزی، صنعت پتروشیمی ودارویی برای حمل مواد خشک بکار میرود.قیمت ارزان ان واز نوع دست دوم ان برای پوشش در کشاورزی استفاده میشود. دارای مدلهای چهار پنل،مدور و گردباف میباشد و کیسه های دسته کلاهی وتثبیت کننده میباشد.

سجاد

کیسه جامبو بگ تولیدی بسیار بزرگی در اصفهان دارد و بسیار کیفیت آن بالا است

سمیرا کرمی

نکات ایمنی رعایت کنید و موقع انتقال کیسه ها آن را چک کنید که ضدگی نداشته باشد

متین مجهول

سلام کیسه جامبو بگ از بهترین و با کیفیت ترین کیس هاست که قیمتش ارزان و برای حمله کودهای شیمیایی و صنعت پتروشیمی و حمل دارو از اون استفاده می کنند بسیار کیسه جالبی است

فرانک

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ برای جابه جای مواد استفاده می شوند و برای حمل آنهارا جرثقیل استفاده می کنند.

نگین

سلام
وقت شما بخیر
این کیسه ها بخاطر حجم بزرگی که دارن میشه توشون مواد و سایل زیادی رو جابجا کرد

عاطفه هاشمی

ممنون هستم از معرفی این محصول بسیار عالی و باکیفیت که به معرفی کرده اید

مینا اخوی

کیسه های جامبوبگ و بیگ برگگ از جمله کیسه های بزرگ بوده که برای حمل مواد غذایی و سایر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و بر اساس نوع محصولی که درون آنها قرار می گیرد دارای جنس و ابعاد مختلفی می باشد.

ندا

کیسه جامبو کیفیت مناسبی دارد و می‌توانید آن را از عاملین مجاز سراسر کشور خریداری کنید

ندا

کیسه جان و کیفیت مناسبی دارد و می‌تواند آن را از سایت های معتبر سفارش دهید و بخرید

مهدیه

این کیسه ها فوق العاده است برای حمل وسایل و……

مهدیه

شما میتوانید برای خرید به این سایت معتبر مراجعه کنید

شایان

کیسه‌های جامبو بگ به‌وسیله‌ی دسته‌هایی که در بالای آن‌ها تعبیه شده است ، جابجا میشوند

فاطمه گل محمدی

کیسه جامبوبگ ازمواداولیه باکیفیت تولیدمیشودودرسایزبندی های مختلف وجوددارد

آرامش

در کارخانه ها و مراکز صنعتی برای جابجایی محصولات نیاز به کیسه های مقاوم دارند که در این میان کیسه‌های جامبوبگ و بیگ بک از کیفیت عالی و جنس مقاوم برخوردار می باشند و یک گزینه بسیار مناسب برای جابجایی محصولات هستند

زینب

سلام
وقت شما بخیر
این کیسه خیلی بزرگن و چون باهاشون محصولای سنگین و بزرگ حمل میشه باید جنسشون هم خیلی محکم و بادوام باشه

داوود اکبری

ساخت کیسه‌های جامبو بگ یک انقلاب بزرگ در تولید کیسه به حساب میاد

ستاره خان پور

از وقتی برای جابه‌جایی محصولات از کیسه‌های جامبو بگ استفاده می‌کنم خیلی توی کارم راحت شدم ممنون واقعاً دستتون درد نکنه

چنگیز بیگی

جابه‌جایی کیسه‌های جامبو بگ پرشده بدون وسایل مکانیکی اصلاً امکان‌پذیر نیست

حسین اینانلو

سلام کیسه های مقاوم پارچه ای ساده ضخیم با قیمت های مناسب اندازه های گوناگون عالی بسیار پرکاربر برای باری های طولانی در اثر افتاب پوسیده نمیشود

خدیجه

این کیسه های جامبو بسیار محصول فوق العاده ی است و بسیار عالیه این کیسه ها

بهادر غلامی

کیسه های جامبو بگ آبی کاربردی تر از مدل های جدید بازار است

محدثه اصفی مقدم

ب نام خدا
این کیسه ها برای حمل و نقل محصولات گزینه بسیار مناسبی هستند و می توانند وزن خیلی بالایی را تحمل کنند

محسن اسلامی

درهنگام حمل و جابجایی کیسه‌های جامبو بگ از محکم شدن قلاب جرثقیل مطمعن شوید

کامبیز حسینی

سلام. برای جابه‌جایی مصالح ساختمانی که مقدار و حجم زیادی دارند، از این نوع کیسه ها استفاده می کنند که کاملا به صرفه است.

صاحب

کیسه جامبو برای مواد خشک استفاده می شود و ظرفیت بار زیادی را تحمل می کند.

مینا

از کیسه جامبو بگ دست دوم خیلی از کشاورزا میتونن برای جلوگیری از سرما زدگی درختان در زمستان استفاده کنند

فائزه قهرودی

به طور کلی از کیسه ها برای جابجایی محصولات مختلف می توان استفاده کرد، کیسه های جانبو بگ به دلیل کیفیت بسیار زیادی که دارند، امروزه محبوبیت بالاتری را به خود اختصاص داده اند.

فاطمه

کیسه های جامبو بگ برای جابجایی انواع پودر ها و دانه ها گزینه مناسبی است. جنس این کیسه بسیار محکم و مقاوم می باشد.

محمد حسن.ر

کیسه های جامبوبگ همچنین می‌توانند به صورت زیپ دار باشند تا بتوان دهانه آن را بست

ندا

کیسه های جامبو در ساختمان سازی هم استفاده میشن که معمولا با جرثقیل جابجا میشن

هستی هاشمی

کیسه های جامبوبگ کارایی های بسیار زیادی دارند و از جنس بسیار خوبی نیز برخوردارند

مریم منبری

سلام روزتون بخیر برای تهیه انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ باکیفیت عالی بهتر است با مشاورین این مجموعه مشورت کنید و بهترین محصول را به صورت عمده از این سایت خریداری کنید

علیرضا کمالی مهر

کیسه های جامبو در سایز های مختلف است و قابلیت بارکشی بالایی دارد

ذلت غلامی

کیسه های جامبو بگ را باید از عمده فروشی های معتبر خرید کنین

زینب پیرهادی

کیسه های جامیونگ و بیگ بگ یکی از محصولات مهم در صنعت جمع آوری و نگهداری غلات است

خاتون زراعت

انواع مختلف کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ سایز های بسیار بزرگی دارند و از کیفیت بسیار مرغوب و مناسبی برخوردار هستند و از آنها برای حمل و نقل محصولات در کارخانه ها و صنایع مختلف استفاده می شود

شهرام رمضانی

ممنونم از دوست عزیزمون که کیسه جامبو بگ رو به من معرفی کرد قبلاً در جابه‌جایی غلات خیلی زیاد مشکل داشتم

محمدرضا زمانی

با ورود کیسه‌های جامبو بگ به بازار بسیاری از مشکلات کشاورزان در زمینه جابجایی محصولات رفع شد

مهدیه رحیمی

کیسه‌های بسیار محکم جان بابک اولین و مهم‌ترین انتخاب کشاورزانی است که می‌خواهند محصولات خود را با اطمینان خاطر کامل جابه‌جا کنند

نوید زاهدی

ابتدای امر که کیسه‌های جامبو بگ به بازار وارد شد استقبال خوبی نداشت اما اکنون همه از کارایی بالای آن آگاهی دارند و مشتریان بسیار زیادی دارد

پروا

سلام وقت شما بخیر
برای تهیه انواع کیسه اول باید نوع مصرف را مشخص کرد.

باران

کیسه های جانبو بزرگ و جادار هستند و انواع مواد معدنی را می‌توانید در آنها قرار داده و به فروش برسانید

افسانه

مدلهای مختلف کیسه ها به شکل چهار پنل، گردباف یا مدور، کیسه جامبو بگ دسته کلاهی هستند

زغال غلامی

اگر توان خرید کیسه جامبو ندارید نمونه دست دوم آن را تهیه کنید

مهدیس علی پور

کیسه‌های جامبو بگ برای جابه‌جایی اقلام زیاد بکار گرفتی می‌شود و از استفاده از آن‌ها برای اقلام کم خودداری کنید

نسیم توکلی

کیسه‌های جامبو بگ بسیار محکم هستند پس در هنگام جابه‌جایی هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید

مهسا یزدانی

موادی که در کیسه‌های جامبو بگ انباشته شده‌اند حتماً توجه داشته باشید که نباید زیر نور مستقیم خورشید باشند زیرا باعث از بین رفتن دوام کیسه‌ها می‌شود

المان

کیسه های جامبو بگ که به کیسه‌های تنی نیز آن را میشناسیم برای بسته بندی یک تن از محصولات مناسب است

محمدرضا

جامبو بگ را می توان نوعی گونی در نظر گرفت با این تفاوت که جامبو بگ دارای ظرفیت بیشتر و تحمل بار زیادی می باشد.

شادی

استفاده از کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ خیلی باب شده و اینم بخاطر ارزان قیمت بودن این کالاس

احمدی

خیلی مطلب مفیدی‌ بود من در مورد این محصول اطلاعاتی نداشتم خیلی جالب بود که کاربرد زیادی دارند

آهو

من از این کیسه های جامبو خریدم، واقعا راضی بودم، با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی که داشتند توصیه می کنم که حتما آن ها را به کشور های دیگر صادرات کنید.

فلاحتی

کشاورزم و همیشه این کیسه ها که ما بهش میگیم گونی ، از ابزار کارمه،
بصورت عمده ازاینجا سفارش میدم و همیشه هم از جنسش راضی بودم

رضا رجایی

چیزی که وسیله ای است که انواع اسباب ها و دام ها خوراک سبوس را در آن میگذارند

نهال

این مدل از کیسه ها بسیار عالی هستند و بدرد کشاورزانی که کشت جو و گندم را دارد بسیار مناسب است

شادی یاحقی

این کیسه ها خیلی عالی و کاربردی هستن و برای تولیدات انبوه استفاده خیلی زیادی میشه

زندگی

این کیسه ها دارای سایز های بزرگ می باشند که در کارخانه ها استفاده می شود.

نرگس سلگی

جامبو بگ کیسه های بزرگ از جنس گونی هستند که انعطاف پذیری دارند و خرید آن برای کارهای مربوطه صرفه اقتصادی دارد

فائزه

توضیحات خوبی درباره ی کیسه های جامبو ارائه کرده بودید ممنون از سایت خوبتون

شیوا احمدی

سلام کیسه های جامبو برای حمل ونقل انواع کالاها کاربرد دارند که جنس انها بسیار بادوام و با کیفیت است

حانیه تاری

جامبو بگ ها یک نوعی از کیسه ها هستند که انعطاف پذیری بالایی دارند که برای حمل جابجا کردن و نگهداری انواع مواد شیمیایی دارویی انواع محصولات کشاورزی کود ها مصالح ساختمانی مانند سیمان و… استفاده می شوند

ح.ت

انواع جامبو بگ: تقسیم بندی از نظر وزن تقسیم بندی از نظر دست تقسیم بندی از نظر جنس پارچه تقسیم بندی از نظر دوخت سر و ته جامبوبگ و بیگ بگ

سامیار

کیسه های جامبو چای بسیار زیادی دارد و وزن زیادی را میتواند تحمل کند که دارای دسته های محکم است

هانی

جان بونک ها برای ظرفیت‌های با برداری متفاوت طراحی شدند و هر جامبوبگ یا بیگ بگ می تواند ظرفیت‌هایی ۵۰۰ کیلو ۱ تن ۱/۵ تن ۲ تن و حتی تا ۵ تن داشته باش

هانا

اینکه یک جامبوبگ می‌تواند تا چه وزنی را تحمل کند به جنس گونی نخی دوغ استفاده شده در دور یابی دست خواب جنس و نحوه و کیفیت اتصال دسته به یکدیگر و وزن محتوی آن بستگی دارد

علی ثابتی

کیسه های جانبو یکی از کیسه هایی است که کشور ما این محصول را به خارج از کشور صادر می کند

زهرا

کیسه های جامبو چون قیمت مناسبی دارن برای حمل بار بسیار مناسب هستن
این کیسه ها در سایز های مختلفی تولید میشن

خاکپور

کیسه های جامبو مقاومت و استحکام بالایی دارند و بسیار کاربردی هستند و استفاده از انها بسیار راحت است

ملیحه خ

این کیسه بسیار عالی و با کیفیت هستند و با قیمت مناسب در سایت آراد برندینگ به فروش میرسد

دریا.ز

کشاورزان در فصل زمستان برای جلوگیری از سرما زدگی درختان از کیسه جامبو بگ دسته دوم استفاده می کنند.

ستاره قربانی

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ دارای کاربرد فراوان هستند یکی از این کاربردها حمل و نقل خشکبار و دانه غلات است.

محمدی

کیسه ها بسیار محصول کاربردیه و بهترین است

محمد

افرادی که موادی شبیه پودر و دانه به مقدار بسیار زیاد دارند می توانند از استفاده کنند و محصول را در آن قرار بدهند

مرضیه موسوی

کیسه جامبو بگ دست دوم قیمت مناسبی دارد و برای بسته بندی میوه ها در فصول سرد گزینه ی خوبیست

مجتبی

با سلام و خداقوت خدمت دوستان مجازی برای حمل و نقل بسیاری از وسایل از این کیسه ها استفاده می شود

کیسه های جامبو بیشتر در صنعت استفاده می شود و برای جابه جایی مواد فله استفاده می شود این کیسه ها بسیار بزرگ هستند و معمولا با دستگاه جابه جا می شوند

فائزه جبلی

کیسه های جامبو بگی که از لوله پلی اتیلن تشکیل می شوند از رطوت نیز مواد داخل خود را حفظ می نمایند

کیمیا

این کیسه ها بافتی کاغذی داشته که در نهایت امکان چاپ کلمات و اشکال مختلف را دارا هستند

فروتن

ابعاد بزرگ این محصول برای صادرات و خریدهای عمده بسیار عالی بوده که ظرفیت بسیاری را دارا می باشد

معصومه نمازی

عجب کیسه‌های بزرگی اصلاً فکر نمی‌کردم هم‌چین کیسه‌هایی هم وجود داشته باشن

هلسا محمدی

سلام خسته نباشید کیسه های جامبو کاربرد خوب و فراوانی دارد مخوصا برای کارخانه ها

علیرضا کرمی

این کیسه‌های بزرگ برای جابه‌جایی اجسام خاصی ساخته شده‌اند و مخصوص همه اجسام نیست اینو مد نظر داشته باشین

فرهاد جلیلی

این کیسه‌ها این‌قدر بزرگه شتر با بارش داخلش جا می‌شه خیلی عالی خداوکیلی خیلی چیز خوبیه

مهناز فتوحی

این کیسه‌ها کارایی زیادی دارند حتی می‌تونیم از اونا به‌عنوان سایبون هم استفاده کنیم هیچ اشکالی نداره

عبدالله بیگی

ساختن هم‌چین کیسه‌های بزرگی حتماً باید کار خیلی سختی باشه واقعاً دستتون درد نکنه چیز خیلی خوبی درست می‌کنین

یاشار قاسمی

ممنون از مجموعتون که وقت میزارید و مطالبی به این صورت کامل و جامع برای محصولاتتون تولید میکنید

فاطمه قدسی

یک استفاده ای که کیسه جامبو بگ دارد این است که کشاورزان از دست دوم آن برای جلوگیری از یخ زدگی درختان استفاده میکنند.

لیلا هدایتی

کیسه های جامبو بگ از جنس مقاوم تهیه شده اند واگر از آرادبرندینگ سفارش بدید قطعا اونه رو با قیمت پایین تری تهیه می کنید.

nm

در خرید به جای استفاده از مشنبامیتوانیم از کیسه های پارچه ای که چندبار میتوان ازان استفاده کرداستفاده کنیم

گلی

این مدل از کیسه ها بسیار مناسب هستند برای حمل و نقل آسان می توانیم هر چقدر مواد در آن جا بدهیم

فاطمه خوری

سلام خدمت همه این کیسه ها مشخصه که ظرفیت بالا و خوبی دارند و کاربردی اند ممنون

سها رضوانی

کیسه جامبو بزرگ جنس اعلائی داره که باعث میشه انتخاب اول مشتریان و مراجعه کنندگان باشه

آنا

کیسه های جامبو بگ به خاطر قیمت ارزانی که دارد مورد استفاده بیشتری قرار بگیرد.

علی

اگر قصد خرید این محصول به صورت عمده را دارید می توانید به سایت معتبر آرادبرندینگ مراجعه و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کرده و تحویل بگیرید

مهدی جهان بین

کیسه جامبوبگ این مجموعه خیلی مقاوم و محکم است

الهه شه بخش

سلام وخدا قوت
کیسه های جامبو این سایت خیلی با کیفیت هستن از این کیسه ها برای حمل وسایل دور انداختنی استفاده میشود

الاه

کیسه های جامبو برای حمل و نقل خاک شن و ماسه می باشد که این کیسه ها را میتوان برای انواع لباس ها استفاده کرد

معصومه خانی خیرآبادی

کیسه ها بسیار مقاوم و جادار هستند و برای مصارف خیلی زیادی به کار میروند.

ساحل

این کیسه ها داری مقاومت بسیار زیادی است و از ان بمدت طولانی میتوان استفاده کرد

مرضیه

این کیسه جامبو بگ ها قابلیت حمل چندین تن از وسایل ها را دارا می باشد این وسیله بسیار حجم بزرگی دارد.

فرهاد

کیسه های جامبو بگ کاربرد زیادی در صنایع پتروشیمی،ساختمان سازی( برای حمل مواد پودری و خشک) و کشاورزی دارند.

زهره موسوی

کیسه های جامبو بگ برای کشاورزان خیلی مقرون به صرفه است و با کمترین هزینه میتوانند مواد زیادی را داخل این کیسه ها جا بدهند.

مانا

کیسه جانبو از جمله محصولاتی هست که میتوانید آن را از مراکز فروش برای تهیه مواد تولیدی و خواستنی خود استفاده کنید

سمیه

در زمستان کشاورزان برای جلوگیری از یخ زدن درختان آنها را با کیسه های جامبو می پوشانند تا درختان سرمازده نشوند

آرین

چقدر خوب و عالی انواع مختلف این محصولات را معرفی فرمودید و بسیار مطلب جامع و صحیحی در این حوزه بود
پایدار باشید.

حسنا

سلام وقتتون بخیر چطور میشه کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را سفارش داد و چند روزه به دستم میرسه؟

سارا سارعی

ایده بسیار جالب و کاربردی برای نظم دادن و جمع آوری می باشد که مصرف بالایی در بسیاری از مشاغل دارد.

فاطمه قدسی

برای اینکه بابهترین کیفیت کیسه های جامبونگ راتهیه کنیدباید ازفروشندهای معتبرخرید کنید.یا ازسایت آراد برندینگ خریداری کنید.

مریم

در تهران جلوی کارخانجات دیدم مواد پلاستیکی خام رو توی اینها جابه جا می کنند خیلی مقاوم و محکم هستند ضمنا دیدم که قابل شست و شو هم هستند برای موارد خانگی که کاربردی بودند پرسیدم دیدم که کثیف که شده شستند و قابل استفاده مجدد هست

دریا

کیسه های جامبو بگ برای وسایل خیلی سنگین هستند

نرگس محمدی

این کیسه ها بسیار خوب است و صادرات آن را می‌توان انجام داد و خریداران زیادی در خارج از کشور متقاضی هستند

پوران

توضیحاتتون جامع و دقیق هست، و کسی که قصد خرید داره بنظرم بهتره قبلش مطالب رو مطالعه کنه

امیر

کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ یکی از مقاوم ترین کیسه هاست که همه چی میشه ریخت توش

نامور

کیسه جامبو کیسه جانبو در کشور تولید می‌شود و این محصولات دارای برندهای مختلف و کارخانه های تولیدی متعدد هستند

متین

کیسه جامبو هم کیفیت خوبی داره هم ظرفیت بالا و هم کارای بسیار

زهرا موسوی

کشاورزان برای مراقبت کردن از محصول هایشان و جلو گیری از سرما زدگی از کیسه های جامبو استفاده میکنند

حسن علی

در زمان قدیم کیسه ها از جنس کاغذ بودند که در مغازه ها و دوکان ها به مشتریان می دادند که حمل آن سخت تر بود ولی امروزه با وجود پلاستیک میتوان وسایل خود را راحت تر و با امنیت بیشتر جابجا کرد

پرستو امیدی

کیسه های جامبو بگ در صنایع مختلف مخصوصا در کشاورزی کاربرد دارند . با این کیسه ها خشکبار و دانه های پودری را حمل میکنند. ممنون از اطلاعات آموزندتون.

زهرا باقری

ممنون از مقاله خوبتون مطالب ش خیلی عالیه توصیه می کنم که بقیه هم بخونن

ویدا صوفی

کیسه های جامبو برای حمل ونقل محصولات مختلف استفاده میشود که بسیار جاگیر و با کیفیت است

حلما

این نوع از کیسه ها بسیار مناسب هستند در فصل سرما برای پوشش و محافظت از سرما زدگی

این کیسه های ژامبون هم کارای بالای داره هم کیفیت خوبی داره مخصوصا تو فصل سرا میشه از اونا برا گل ها استفاده کرد تا اسیب نبینن

رادین

کیسه های جامبو واقعا عالیه هم کارای بالا داره هم سبک و باکیفیت برا گلخانه ها تو فصل سرما خیلی خوبه

هلیا.م

کشاورزان در فصل زمستان که هوا سرد است از کیسه های جامبو برای سرما زدگی درختان استفاده میکنند

بهشتی من

کیسه جامبو از جمله کیسه های بزرگ میباشد که میتوانید مواد بسیاری را داخل آن با حجم بالا قرار دهید

حمیرا

کیسه جانبو از جمله محصولاتی است که می‌توانید آن را برای کاربردهای گوناگون خریداری و استفاده کنید

زهرا

کیسه جامبو در ابعاد و کیفیت های مختلف تولید می شود و شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را خریداری کنید

شادی

کیسه های جامبو بگ خیلی بزرگ هم وجود داره که یک تنی هم هست و با تسمه های مهار شده اند تا هنگامی که بر روی وسایل نقلیه قرار می گیرند بیرون نریزند

غلامعلی حاجی حسین

جامبو و بیگ بگ جنس خوب با دسته های محکم راحتی در حمل و نقل و انبارداری میشه

ستایش جعفری

سلام وقت بخیر من از این سایت کیسه جامبو سفارش دادم برای نگهداری و حمل ونقل کاه بسیار با کیفیت هستند

محمد امینی فر

سلام خسته نباشید
ممنون از سایت خوبتون
این کیسه ها در سایز های مختلف هستند و بیشتر برای بار گیری ماشین های سنگین استفاده میشوند و استحکام بالایی برخوردار است

رضایی

سلام روز بخیر. محصولتون خیلی عالی هست. میشه بفرمایید چطور میشه خرید عمده بکنم متشکرم عزیزان زودتر پاسخگو باشین

سمیه

این کیسه های جامبو بسیار محصول خوب و کاربردیه برای کارخانجات و بسیار جنس شون عالی هست

فاطمه راد

کیسه های جامبو از جنس الیاف ضخیم می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد

زیبا

امروزه برای حمل و نقل از کیسه جیمبو استفاده میکنند

هانیه هراتی

کیسه جامبو باکیفیت را می توان با قیمت مناسب و ارزانتر از جاهای دیگر از مجموعه بزرگ آراد خریداری کرد.

سلام تشکرمیکنم ازسایت خوب آرادبرندینگ بابت مقاله های خوبی که برامون میزاره موفق باشید

محمد

کیسه جامبو بگ کاربرد زیادی داره اکثر کشاورزان در فصول سرد برای جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشون از این کیسه ها استفاده میکنند

آوینا

ساری جان برو در اندازه های مختلف با حجم های گوناگون می تواند مستقیم از مراکز فروش بخرید

مینا خانومم

کیسه های جامبو ظرفیت های بالاتر از پنجاه کیلو دارند و حتی می‌توانند وزن های خیلی سنگین تر رو هم تحمل کنند

مجید نگهبان

کیسه های بسیار خوب و جادار است و خیلی هم مقاوم و محکم است و به این راحتی ها پاره نمی شود و خیلی هم کار حمل نقل را آسان تر و ارزان قیمت تر کرده و بسیار پر فروش و محبوب است.

گیسو خاکپور

کیسه جامبو بگ برای جابه جایی و حمل مواد خشک و پودری استفاده میشه و کارایی آن بیشتر در بخش کشاورزی هست

سولماز عبدلی

کیسه های جامبو یک بخاطر تنوع در سایز بسیار عالی و مقرون به صرفه است

برگ گل

کیسه های جامبوبگ برای حمل وسایل سنگین بسیار پرکاربرد و مهم است

فاطمه انصاری فر

کیسه ها برای جمع آوری وسایل بسیار مناسب است

نیلوفر عباسی

خیلی کیسه های کاربردی هست و برام جالب بود اسم این کیسه هارو نمیدونستم.

طاهره نجفی

سلام وقت بخیر این کیسه ها جنس مقاومی دارند و قیمت ارزان ومناسبی

عارفه

کشاورزان در کار خود از کیسه های جامبوبگ بسیار استفاده میکنند.برای حمل و نقل و در فصل سرما به عنوات کاور درختان برای جلوگیری از سرما زدگی

ملیکا دوستکامی

کیسه جامبو بهترین کیسه ای که میتونید داشته باشید حتما خریداری کنید

ستاری

حمل این گونی ها به وسیله دستگاه لیفتراک در انبارها و کارخانجات به راحتی انجام میشود

معصومه کوهی

کیسه های جامبوبک‌ بسیار ضخیم هستند انا در حین ضخیم بودن وزن بسیار سبکی دارند.

شاه صنم ممشلی

سایزبندی‌ و تنوع رنگی بالا در کیسه های جامبوبگ بسیار بیشتر از کیسه های بیگ بگ است.

فرشاد

هیچ اطلاعاتی درباره ی کیسه های جامبو نداشتم ممنون از توضیحات خوبی که ارائه کرده اید

پناه

این کیسه های جامبو بگ به دلیل فضای زیادی که دارند همچنین مقاومت بالا یشان در صنایع مختلف کاربرد دارند

حسینی

این کیسه ها در کارخانجات استفاده فراوانی دارد درگاهی تا چندین بار استفاده می شود استفاده شده است جنس خوب می تواند بهره وری را افزایش دهد

حسینی

این کیسه ها بسیار محصولی که در صادرات تجارت بالایی دارد و بسیارعالیه

مریم

کیسه جامبو بگ با پارچه های لمینت دار و با نایلون داخلی نیز تولید نمود و از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است

اسما

یکی از شهرهای تولید کننده این کیسه ها شهر اصفهان است و تولید کیسه جامبو اصفهان دارای کیفیت بالا ومرغوب هستند

شادی

این کسیها در سایزها دررنگهای متنوع در بازار پیدا میشوند وبسیار محکم وبا دوام هستند

هانیه گودرزی

کیسه های این مجموعه مطابق تمامی استانداردهای بین المللی تولید شده است به همین خاطر خرید این محصول بسیار پیشنهاد می شود.

فاطمه کشاورز

کیسه های جامبو بگ خیلی خوب هستند و حمل اجناسی از جمله خشکبار فله یا کود شیمیایی را با آنها انجام مي دهند

ایران فلاح

کیسه برای بسته بندی مواد پودری در بعضی از موارد بهتر از نایلون می باشد

مریم محمدی

برای خرید کیسه های جامبو باید به جنس آن دقت کنیم تا از یک کیسه چندین بار استفاده کنیم

سحر نوروزی

این کیسه های در سایزهاز مختلف کارهای جابجایی رو خیلی راحت کرده با تشکر از سازندش

یزدان

از گوشه های کیسه جامبوبگ دسته های از جنس پلی پروپیلن نصب شده که در هنگام حمل و نقل و جابجایی به شاخک لیفتراک وصل می شوند.

نگار رحیمی

سلام اگر برای جابه جایی وسایل به دنبال کیسه ای مناسب در اندازه خوب هستید حتما ازین کیسه ها خرید کنید

رامین

کیسه های جامبو از مواد عالی تشکیل شدن که ضرری به محیط ندارند.

حمید شایانی

کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ به دلیل سایز بسیار خوبی که دارند و کیفیت مناسب شان در صنایع مختلف برای حمل محصولات از آنها استفاده می شود

ناهید ممتنع

انواع مختلف کیسه های جامبوبگ و بیگ بر به دلیل کیفیت بسیار عالی و سایز بزرگ دارند در صنایع مختلف برای حمل محصولات استفاده فراوانی دارند

بهنام زارع

کیسه های جامبوبگ، کیسه هایی از جنس گونی هستن گه برای مصارف پودری و فله ای استفاده میشه و ارزان و کم هزینه هست

خیری

کیسه های جامبو بطورکلی برای مواد خشک استفاده میشود این مواد میتواند دانه یا پودر باشد ودرکشاورزی هم قابل استفاده هستند

زهرا موسوی

کیسه های جامبو کار ما را اسان تر میکنند
مثلا بخواهیم جنسی را از جایی به جای دیگر ببریم از کیسه جامبو استفاده میکنیم

زینب

کیسه های جامبو سایز ها و برندهای متفاوتی دارند برای خرید کیس های جانبو قیمت های متفاوتی دارند

اسکندر موسوی

ان کیسه ها کنجایش زیادی دارند وبسیار بزرگ و پر کاربردهستند

زینب

طراحی جالب این کیسه ها باعث شده تا حمل آسان داشته باشن و استفاده های بهتری را بتوان از آنها برد

ریحانه رحیمی

سلام از این کیسه ها درابعاد مختلف میتوان برای درختان سفارش داد

زهرا

کیسه های جامبوبگ دارای انعطاف پذیری بالایی میباشند و برای جابجا کردن محصولات شیمیایی و کشاورزی و مصالح از ان استفاده میکنند

نگار رسولی

سلام و عرض ادب برای سفارش محصولات باید چه مراحلی رو طی کنیم

رویا

سلام کیسه های جامبو اندازهای مختلفی داره قیمتشون خیلی مناسبه داره جنسشونم عالیه

معصومه

کیسه جانبو بک که بهتر هست که از مراکز تولیدی خریداری شود تا قیمت آن بسیار پایین باشد

طاها آل طه

کیسه جامبوبگ و بیگ بگ در این سایت کیفیت خوبی دارد و به صورت عمده به فروش می رسد

دانا

کیسه جامبو در کشور تولیدات بسیار زیادی دارد و بهتر است که بهترین برند را خریداری کنید

طاها شاقلانی لور

عرض سلام و تقدیم احترام بهترین ها همیشه پرفروش ترین ها هستند انشاالله این رویه ای که در پیش گرفتید همیشه مستدام باشه و روز به روز بهتر شه کارتون

حره

سلام، خسته نباشید ،بسیار محصول کاربردی و خوبی تولید میکنید ،خیلی کار کشاورز ها رو راحت میکنه

بیتا

از این کیسه ها در حمل و نقل استفاده می شود و دارای ظرفیت زیادی هستند که می توانید با هر سایز و اندازه ای آن ها را از سایت آراد خریداری کنید.

مهدیه شفاهی

این کیسه ها تجزیه پذیر هستند و مقاومت بالایی دارند و برای حمل و نقل عای هستند

قربانی

انواع مختلف کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ ظرفیت بسیار بالایی دارند و در صنایع مختلف از آن برای جابجایی محصولات استفاده می شود

مهدی جهان بین

کیسه جامبوبگ در سایزها و اندازه های مختلف تولید میشود

درسا

این کیسه ها باید جنس خوبی داشته باشن تا برای جابجایی مواد خوراکی مثل گندم و خوراک دام و طیور بتوان از ان ها استفاده کرد

حمید رزاق پور

خیلی وقت بود جایی برای کود شیمیایی نداشتم بعد از تهیه ی جامبوبگ واقعا دیگه مشکل جا برای کود ندارم

فرنگیس محمدپور

من تو انبار خونه برای جمع و جور کردن خرت و پرت ها از جامبوبگ استفاده میکنم

ثنا

سلام وقت بخیر ممنون ازمحصولات خیلی خوبتون بسیارباکیفیت وعالی است وقیمتشم خیلی مناسب وباصرفه است ممنون

گلناز آیرم

خیلی خوب و پرکاربرد هستن باید بازاریابی قوی انجام بشه تا بازار خودش رو بین تولید کننده محصولات مختلف پیدا کنه

غلامی

کیسه های جامبوبگ بسیار کاربرد دارد ممنون از ارائه محصولات خوبتون

ناصر احمدی

برای جمع و جور کردن وسایل تابستونی تو زمستان و وسایل زمستونی تو تابستان و جا دادن تو انباری خیلی بدرد میخوره

توحیدی

کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ از نمونه محصولات بسیار مهم و کاربردی هستند

ساناز

سلام این کیسه ها برای جابه‌جایی جایی مواد مختلف استفاده می شوند

الهام شفیعی

اگر می‌خواهید از کاربردهای کیسه های جامبوبگ و انواع دست دوم آن اطلاع کسب نمایید مطلب بالا عالی است.

علی رشیدی

چه جالب من تا به حال از این کیسه ها ندیده بودم. برای ما کشاورزان گزینه خوبی برای حمل و نقل محصولات هست.

آرام

جامبوبگ برای بسته بندی محصولات مانند کود و … خیلی مناسب است و کارایی زیادی دارد و همچنین میتوان از سایت شما با قیمت مناسب خرید کرد

نازیلا بیات

کیسه های جامبو بگ برای حمل و نگهداری همه نوع محصولی مناسب می باشند چون از ماندگاری بالایی برخوردارند

مهتاب مظفری

کاربرد و استفاده زیاداز کیسه جامبوبک باعث شده که این نوع کیسه بازار فروش خوب و پررونقی داشته باشد و تولید کنندگان به تولید بیشتر تشویق شوند

مهشاد

کیسه جانبو توسط کارخانه ها و کارگاه های مختلف برای پر کردن انواع مواد تولید میشود و به فروش میرسد

تمنا کوشکی

کیسه جامبو اصفهان کیفیت خوبی دارد

میلاد ولی

کیسه ها در اندازه های مختلفی ساخته می‌شود و میتوان در هر کدام چند کیلو برنج یا مواد دیگر قرار داد و در بیشتر شهرهای کشور تولید میشوند

طاها آل طه

کس جامبو ظرفیت‌های بالای ۱۰۰ کیلو دارند برای کارخانه‌های بزرگکس جامبو ظرفیت‌های بالای ۱۰۰ کیلو دارند برای کارخانه‌های بزرگ جمع آوری میشن

ریحانه عزیزی

کیسه جامبوبگ کیسه ای پلاستیکی و بزرگ است که بیشتر در کارخانه ها یا مراکزی که کود حمل میکنند کاربرد دارد

بیتا

کیسه جامبو از دسته های مقاوم تشکیل شده می باشد که می توان حجم زیادی از اشیا ها را با ان جابجا کرد.

زهرا پورعرب

خرید این کیسه ها باعث کاهش هزینه های حمل و نقل میشود واین کیسه ها در سایز های مختلفی وجود دارد

مرتضی احمدپور

این کیسه ها به خاطر ضخامت و مقاومت که دارند برای فعالیت مختلفی از جمله حمل و نقل مصالح ساختمانی به شدت با کیفیت اند

حامد.خ

یکی از خوبی های کیسه جامبوبگ اینه که می‌تونه جنبه تبلیغاتی هم داشته باشه و اطلاعات خود را روی آن چاپ کنید

فرشین آصفی

امروزه برای حمل و نقل بسیاری از محصولات از کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ استفاده می شود و از این محصولات می توان برای طیف وسیعی از مواد مانند مواد دانه ای و پودری بهره برد.

فرشین آصفی

این محصولات در شکلهای مختلفی در بازار وجود دارند و کیسه های جامبو بگ در تهران که ورودی کاملا بازی دارند برای موادی مناسب هستند که نسبت به رطوبت حساسیت زیادی ندارند

اکرم

کیسه های جامبو بگ به خاطر قیمت مناسبی که دارند برای حمل مواد خشک استفاده می‌شوند. در کشاورزی برای حمل کود شیمیایی کاربرد دارد.

میلاد

کیسه جامبو بگ بیشتر برای مواد دانه ای و پودری در طیف گسترده استفاده می شود.

گلی

سلام خسته نباشید. کیسه کاربرد فراوانی و قیمت ارزانی هم دارن

ف. م

سلام وقتتون بخیر
کیسه جامبو بسیار بزرگ و پر کاربرد می باشد

سکینه سعید

کیسه های جامبو و بیک بگ برای حمل حبوبات و برنج و…در حجم بالا مناسب هستند

سلام تشکرمیکنم ازسایت خوب آرادبرندینگ بابت مقاله های خوبی که برامون میزاره موفق سرافراز باشید

ایلار

این کیسه های با کیفیت بسیار عالی هستند و استفاده های مختلفی دارند

سمیه .‌ش

این کیسه ها بسیار مورد استفاده برای قرار دادن برنج می باشد و خیلی کاربردی است

پویا.ش

در زمینه بسته بندی و حمل و نقل محصولات زراعی واقعا نمیشه از اهمیت کیسه های جامبوبگ چشمپوشی کرد

رعنا منصوریان

کیسه های جامبو از کیسه های بسیار مقاوم هستند مه به همین دلیل بسیار مورد توجه هست

شادی دکامی

کیسه جامبو بزرگ دارای کاربرد فراوانی است که می توان به خاطر کیفیتی بالایی که دارند چند بار از آن استفاده کرد

بهاره افشار

این کیسه ها برای نگهداری مواد عالی است است و با همین کیسه ها خیلی از محصولات ما به کشورهای دیگر صادر می شود

رها

کیسه جامبو بگ وسیله ی مناسب برای کودهای کشاورزی می باشد و نوع دست دوم پوششی عالی برای درختان در زمستان می باشد

علی

این کیسه ها بسیار مقاوم و بادوام هستند و اگر به صورت عمده خریداری کنیم قیمت آن به صرفه است.

جانان علیپور

سلام امروزه این کیسه های جامبو جای خود را به گونی های کوچک دادند که جای بیشتری میگیرند

مریم

این نوع از کیسه ها قابلیت حمل مواد را در حجم بالا دارند و جای کمتری در محیط اشغال می کنند

آریا.م

کیسه جامبوبگ دارای قسمت های خاصی در هر طرف هست که به کمک آن بارگیری این کیسه راحت تر انجام می‌شود

معصومه بابائی

با سلام
کیسه های جامبو بگ چون قیمت مناسبی دارند از آن در بیشتر زمینه ها استفاده میشود

مریم محمدی

با سلام
این کیسه ها جامبو کاربرد زیادی دارند و در ساختن سیل بند از این کیسه های جامبو استفاده میکنند

منصور منصوری

کسیه جامجو شما واقعا عالی مقاومت ش خیلی خوب به این آسانی هم پاره نمیشه

فرانک عباسی

کیسه های جامبوبگ از کیفیت بالای بر خوردار هستند و برای جابه جای مواد معدنی بسیار کاربردی و مناسب هستند

خاطره

کیسه های جامبو برای حمل و نقل عالی می باشد و قابل حمل ظرفیت بالایی دارد و برای سرمازدگی درختان مناسب می باشد

افشاری

کیسه های یزرگ جامبو بگ از جنس بسیار محکم درست شده است از این کیسه های برای جابه جایی نان خشک و ضایعات استفاده می کنند.

نازی?

ممنون از مقاله خوبتون مطالب توصیه می کنم بقیه هم استفاده کنند

هانیه گودرزی

این کیسه ها برای نگهداری علوفه بسیار مناسب هستند به همین خاطر پیشنهاد می کنم که حتما این محصول را خریداری کنید.

زینب رهنما

با سلام
کیسه جامبو بگ در سایز های بزرگ با کیفیت عالی کاربرد های زیادی دارد که برای پر کردن کودها نیز از آن هااستفاده میشوند

رقیه سپهری

این کیسه ها کاربرد زیادی دارند و همچنین کیفیت بسیار خوبی دارند. از این کیسه ها بیشتر برای مواد فله ای استفاده می شود.

مینا رهایی

جامبوبگ ها برای نگه داری محصولات تو انباری فروشگاه ها خیلی پرکاربرد هستن

بهنام زارع

جامبوبگ یا بیگ بگ، کیسه های بزرگ با ظرفیت ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ کیلوگرم هست که جهت بسته بندی و حمل نقل محصولات خشک پودری، گرانولی، پولکی مورد استفاده قرار میگیره

علی بابایی

هنگام اسباب کشی خیلی از وسایل هامون با همین جابه جا کردیم خیلی به درد بخوره

رویا ضیایی

برای نگهداری وسایل به صورت فله ای تو انباری فروشگاه ها و مغازه ها خیلی کارآمد هستن

ستاره

کیسهٔ حمّام یا کیسه حمّام یا به‌اختصار کیسه یا لیف از لوازم بهداشتی حمام است که به‌وسیلهٔ الیاف معمولاً کتان به‌شکل دستی یا پلاستیکی در فرایند صنعتی بافته می‌شود

ستاره

نوع سنتیِ آن، که در ایران برای نظافت استفاده می‌کنند و به‌همراهِ سفیداب برای نظافت بیشترِ بدن در حین استحمام استفاده می‌شود

ستاره

لیف معمولاً همراه با صابون برای پاک کردن آلودگی‌ها از روی سطح پوست به‌کار می‌رود

ستاره

کیسه‌های پلاستیکی برای جای دادن و جابه‌جایی اجناسی مانند غذا، محصولات، پودر، یخ، مجله، مواد شیمیایی و زباله استفاده می‌شوند. به طور کلی، این شکل از بسته‌بندی رایج است

ستاره

این عضو از سه قسمت اصلی طاق معده، تنه و اینفاندیبولوم تشکیل شده‌است

ستاره

وظیفه ی آن نگه‌داری صفرا (زرداب) است. این مایع زرد رنگ به هنگام ورود مواد غذایی به معده از کبد ترشح می‌شود و سپس از طریق مجرایی به کیسه صفرا انتقال می‌یابد

ستاره

صفرا از طریق مجرای صفراوی مشترک به روده باریک ریخته می‌شود

ستاره

کار این مایع ایجاد امولسیون پایدار روی چربی‌های غذاست که در دوازدهه انجام می‌گیرد

ستاره

هنگام جراحی معمولاً پزشک معالج کیسه صفرا را از بدن خارج می‌کند

ستاره

برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که اگر کمربند ایمنی بسته شود کیسهٔ هوا تا ۸ درصد امکان مرگ سرنشین را می‌کاهد

ستاره

در این میان کمربند ایمنی با ایجاد شتاب منفی روی بدن مسافرین، باعث کاهش یافتن ضربه وارده می‌شود

ستاره

کیسه پوششی از پوست با تنها یک ورودی است که نوک پستان‌ها را می پوشاند تا از بچه در هنگام بزرگ شدن محافظت کند

ستاره

کیسه آب گرم محفظه‌ای است در دار که با آب گرم پر می‌شود و به عنوان یک منبع گرما برای گرم کردن قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود

ستاره

در دهه‌های اخیر کشورهای بسیاری برای محدود کردن فروش کیسه‌های پلاستیکی در تلاش برای کاهش آشغال‌ریزی و آلودگی پلاستیک قانون وضع کرده‌اند

ستاره

کیسه خرید پلاستیکی نوعی کیسه پلاستیکی است که به عنوان کیسه خرید استفاده و از انواع مختلف پلاستیک ساخته می‌شود

ستاره

این کیسه از جنس ماهیچه صاف است که به صورت غیرارادی دمای بیضه‌ها (تستیکول‌ها) را تنظیم می‌کند

ستاره

آمنیوسنتز یک روش پزشکی است که در آن از مایع آمنیوتیک نمونه‌برداری می‌شود

ستاره

همچنین کیسهٔ آمنیوتیک، در کنار بند ناف یکی از امن‌ترین منابع برای برداشت سلول‌های بنیادی انسانی است

ستاره

کیسهٔ آمنیوتیک و مایع درون آن اجازه می‌دهند که جنین، به‌طور آزادانه در رحم حرکت کند و باعث محافظت از جنین نیز می‌شود

ستاره

از این روش معمولاً به منظور تشخیص پیش از تولد بیماری‌های کروموزومی و عفونت‌های جنینی استفاده می‌شود

نور

مواردی که در مورد کیسه های جانبو و کیسه های سیمان مطرح شد بسیار جالب بود

یاسی. خ

ضد آب بودن یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این کیسه ها به شمار می رود

ولایت

کیسه های خوب و بادوام و کیفیت عالی هستن و سنگینی بالای رو تحمل می‌کند ممنون

عاطی

از کیسه های جامبو بگ میتوان برای حمل مواد فله ای خشک استفاده کرد

آرزو

این کیسه ها بسیار پر کاربرد در کارخانجات می باشند که ظرفیت بسیار بالایی دارند.

شهین عسگری

کیسه جامبو از لوله پلی اتیلن تشکیل می شود و از رطوبت داخل خود را حفظ میکند

عیسی.ص

برخی از کیسه های جامبوبگ برای جابجایی انواع دارو ها استفاده می‌شود که باید کاملا بهداشتی و استریل باشند

لطفی

از کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ برای بسیاری از مواد مثل مواد پودری و دانه ای می توان استفاده کرد.

مهرسا

کیسه جامبو بسیار پرکاربرد می باشد و جنس باکیفیتی دارد و بادوام و محکم است و بیشتر برای حمل مواد فله ای به کار می رود و سایز های مختلفی دارد

علی ثابتی

کیسه جامبو یکی از کیسه هایی است که دارای کیفیت و دوام زیادی می باشد

مجید.ح

کیسه جامبوبگ از جنس پلی پروپیلن می‌باشد و به همین علت دوام و استحکام بالایی دارد

شادی

این کیسه هابرای خریدخیلی بهترازکیسه هاپلاستیکی هستندبه محیط زیست اسیب نمیزنن ممنون

سحر

کیسه های جامبو خیلی کاربردی هستن دایی من کشاورزی داره از این کیسه های جامبو میخره خیلی راضی راضیه

مریم سلگی

کیسه های جامبو دراصل مخصوص جمع اوری محصولات کشاورزی است

وهبدتد

کیسه جامبو یکی از کیسه های است که شما می توانید وسیله های خود را درون آن بگذارید

فاطمه داودابادی

از این کیسه ها برای صادرات کالاهایی مثل برنج میتوان استفاده کرد

عاطفه

کیسه جامبو بگ برای جابجایی انواع حبوبات فله ای مناسب میباشد

مازیار

کیسه جامبو بگ برای حمل کود شیمیایی و در صنعت پتروشیمی و مصالح ساختمانی کاربرد دارد

بهرام جان محمدی

برخی ازکشاورزان ازکیسه جامبو بگ دست دوم برای اینکه شاخه های تازه درخت را سرما نزند استفاده میکنند

احسان

کیسه جامبو بگ قیمت ارزانی دارند و با پارچه های پلی پرو پیلن ساخته میشوند

هاشم

امروزه برای حمل و نقل بسیاری از محصولات از کیسه های جامبوجت و بیگ بگ استفاده می شود

سیروس

خیلی از کشاورزان برای جلوگیری از سرمازدگی از این کیسه های جامبو بگ در باغ برای دور درختان استفاده میکند

بهزاد

کیسه های جامبو بگی ازلوله
پلی اتیلن درست می شوند که در برابر رطوبت مقاوم هستند و مواد داخل کیسه رطوبتی نمیگیرد

علی رضا

خیلی از کشاورزان در فصول سرد سال برای جلوگیری از سرمازدگی درختان از کیسه جامبو بگ دست دوم به شکل یک پوشش استفاده می کنند

فاطمه داودابادی

این کیسه ها بدلیل اینکه بزرگ و جادار هستند برای حمل و نقل کالا مناسبند

مهشید اکبری

سلام خسته نباشی برای کشاورزان کیسه های جامبو پیشنهاد می شود چون بیشتر به درد آنها میخورد

مینا مومنی

سلام وقتتون بخیر کیسه جامبو دارای ظرفیت های مختلفی می باشد که در این سایت از آن مطلع شدم و ممنون بابت اطلاعات مفید و اموزندتون

حضرتی

این کیسه ها قیمت ارزانی دارند وبرای خشکبار مورد استفاده قرار میگیرد

ایلیا

کیسه های جامبو بگ در سایزهای مختلفی تولید میشوند که ظرفیت بسیار بالایی دارند.

نادری

کیسه های جامبو بگ از لوله پلی اتیلن ساخته میشوند که در برابر رطوبت مقاوم است و به مواد داخل کیسه هم رطوبت وارد نمیشود

علی

امکان استفاده از کیسه های جامبوبک برای چاپ تبلیغات موردنظر شما روی آن وجود داره

حوریه ق

این کیسه ها جامبو بگ سبک هستند ولی مواد زیادی را در خود جا می دهند و ضد رطوبت و مقاوم و باکیفیت هستند

رها.م

این کیسه ها قیمت مناسبی دارند و برای حمل محصولات کشاورزی و انواع کود هم‌مناسبند

سازان احمدی

کیسه های جامبو سایز بزرگ و کوچک دارند که هر یک از آن ها برای کار های خاصی استفاده می شوند.

برسام

کیسه های جامبو خیلی جاگیر میباشند

کیسه های جامبو بگ در زمینه کشاورزی برای حمل کود شیمیایی و در صنعت پتروشیمی و حمل دارو و در صنایع ساختمان سازی برای حمل مصالحی مانند سیمان به کار برده می شود.

الهام بهرامی

این کیسه ها دارای ابعادی بسیار بزرگ بوده و از آنها برای حمل مصالح ساختمانی استفاده میشود

Diana

کیسه های جامبو در صنعت کاربرد های فراوانی دارند

محمد متین محمودی

امروزه برای حمل و نقل بسیاری از محصولات از کیسه های جامبوبگ و بیگ بگ استفاده می شود و از این محصولات می توان برای طیف وسیعی از مواد مانند مواد دانه ای و پودری بهره برد

ابریزه محمدی

سلام امروزه برای حمل و نقل از کیسه های جامبو بیگ استفاده میشودبیگ بگ دست دوم، جامبو بگ دست دوم، جامبو بگ دسته دوم، گونی جامبو بگ دست دوم و قیمت جامبو بگ دست دوم اصطلاحاتی هستند که در زمینه خرید و فروش محصولات استفاده می‌شود. این اصطلاحات به معنای خرید و فروش محصولات استفاده شده و به صورت خاص در مورد جامبو بگ (کیسه‌ای بزرگ با قابلیت حمل و نقل بار سنگین) استفاده می‌شود.

 

بیگ بگ چیست؟

بیگ بگ به کیسه‌ای اطلاق می‌شود که قابل حمل و نقل بار سنگین است. این کیسه‌ها عمدتاً از پارچه یا پلاستیک ساخته شده و در اندازه‌های مختلف قابل تولید هستند.

 

بیگ بگ شیراز، بیگ بگ دیجی کالا، بیگ بگ مبل:

این عبارات به صورت ترکیب با نام شیراز، ديجي كالا و مبل به معنای خرید و فروش بیگ بگ در شهر شیراز، سایت دیجی کالا و مبل استفاده می‌شود. این نام‌ها به صورت تجاری برای تبلیغ و فروش بیگ بگ در این مناطق استفاده می‌شوند.

 

بیگ بگ بگو:

این عبارت به صورت ترکیب با کلمه “بگو” به معنای دعوت از فرد یا فروشنده جهت توضیحات و اطلاعات بیشتر در مورد محصول استفاده می‌شود.

 

بیگ بگ دندانپزشکی:

این عبارت به صورت ترکیب با کلمه “دندانپزشکی” به معنای خرید و فروش محصولات دندانپزشکی استفاده می‌شود. این شامل ابزار، لوازم و تجهيزات دندانپزشکي است.

 

جامبو بگ قیر، جامبو بگ به انگليسي، جامبو بگ يك تني، جامبو بگ سيمان، جامبو بگ قيمت:

این عبارات به صورت ترکیب با کلمات مختلف به معنای خرید و فروش جامبو بگ با مشخص

 

Daily quota: 1/3

ENG | ES |بیگ بگ دست دوم، جامبو بگ دست دوم، جامبو بگ دسته دوم، گونی جامبو بگ دست دوم و قیمت جامبو بگ دست دوم اصطلاحاتی هستند که در زمینه خرید و فروش محصولات استفاده می‌شود. این اصطلاحات به معنای خرید و فروش محصولات استفاده شده و به صورت خاص در مورد جامبو بگ (کیسه‌ای بزرگ با قابلیت حمل و نقل بار سنگین) استفاده می‌شود.

 

بیگ بگ چیست؟

بیگ بگ به کیسه‌ای اطلاق می‌شود که قابل حمل و نقل بار سنگین است. این کیسه‌ها عمدتاً از پارچه یا پلاستیک ساخته شده و در اندازه‌های مختلف قابل تولید هستند.

 

بیگ بگ شیراز، بیگ بگ دیجی کالا، بیگ بگ مبل:

این عبارات به صورت ترکیب با نام شیراز، ديجي كالا و مبل به معنای خرید و فروش بیگ بگ در شهر شیراز، سایت دیجی کالا و مبل استفاده می‌شود. این نام‌ها به صورت تجاری برای تبلیغ و فروش بیگ بگ در این مناطق استفاده می‌شوند.

 

بیگ بگ بگو:

این عبارت به صورت ترکیب با کلمه “بگو” به معنای دعوت از فرد یا فروشنده جهت توضیحات و اطلاعات بیشتر در مورد محصول استفاده می‌شود.

 

بیگ بگ دندانپزشکی:

این عبارت به صورت ترکیب با کلمه “دندانپزشکی” به معنای خرید و فروش محصولات دندانپزشکی استفاده می‌شود. این شامل ابزار، لوازم و تجهيزات دندانپزشکي است.

 

جامبو بگ قیر، جامبو بگ به انگليسي، جامبو بگ يك تني، جامبو بگ سيمان، جامبو بگ قيمت:

این عبارات به صورت ترکیب با کلمات مختلف به معنای خرید و فروش جامبو بگ با مشخص

 

Daily quota: 1/3

ENG | ES |بیگ بگ دست دوم,جامبو بگ دست دوم,جامبو بگ دسته دوم,گونی جامبو بگ دست دوم,قیمت جامبو بگ دست دوم,فروش جامبو بگ دست دوم

بیگ بگ چیست,بیگ بگ شیراز,بیگ بگ دیجی کالا,بیگ بگ مبل,بیگ بگ بگو,بیگ بگ دست دوم,بیگ بگ دندانپزشکی,بیگ بگ ترب,بیگ بگ پرکن,بیگ بگ جامبو,بیگ بگ گونی,بیگ بنگ کره ای,بیگ بگ صنعتی,بیگ بنگ آپارات,بیگ بنگ دانلود

جامبو بگ قیر,جامبو بگ به انگلیسی,جامبو بگ یک تنی,جامبو بگ سیمان,جامبو بگ قیمت,جامبو بگ دست دوم,جامبو بگ اصفهان,جامبو بگ خرید,جامبو بگ دسته دوم,جامبو بگ اراک,جامبو بگ تولید کننده,جامبو بگ تبریز,جامبو بگ بسته بندی قیر,جامبو بگ کوچک

خرید جامبو بگ تهران,خرید جامبو بگ در تهران,خرید جامبو بگ اصفهان,خرید جامبو بگ قیر,قیمت جامبو بگ,قیمت جامبو بگ یک تنی,قیمت جامبو بگ دست دوم,فروش جامبو بگ اصفهان,فروش جامبو بگ دست دوم,قیمت خرید جامبوبیگ بگ دست دوم,جامبو بگ دست دوم,جامبو بگ دسته دوم,گونی جامبو بگ دست دوم,قیمت جامبو بگ دست دوم,فروش جامبو بگ دست دوم

بیگ بگ چیست,بیگ بگ شیراز,بیگ بگ دیجی کالا,بیگ بگ مبل,بیگ بگ بگو,بیگ بگ دست دوم,بیگ بگ دندانپزشکی,بیگ بگ ترب,بیگ بگ پرکن,بیگ بگ جامبو,بیگ بگ گونی,بیگ بنگ کره ای,بیگ بگ صنعتی,بیگ بنگ آپارات,بیگ بنگ دانلود

جامبو بگ قیر,جامبو بگ به انگلیسی,جامبو بگ یک تنی,جامبو بگ سیمان,جامبو بگ قیمت,جامبو بگ دست دوم,جامبو بگ اصفهان,جامبو بگ خرید,جامبو بگ دسته دوم,جامبو بگ اراک,جامبو بگ تولید کننده,جامبو بگ تبریز,جامبو بگ بسته بندی قیر,جامبو بگ کوچک

خرید جامبو بگ تهران,خرید جامبو بگ در تهران,خرید جامبو بگ اصفهان,خرید جامبو بگ قیر,قیمت جامبو بگ,قیمت جامبو بگ یک تنی,قیمت جامبو بگ دست دوم,فروش جامبو بگ اصفهان,فروش جامبو بگ دست دوم,قیمت خرید جامبو بگ بگ عربي | 中文 | فارسی عربي | 中文 | فارسی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا