بازیافت کیسه بیگ بگبیگ بگ و جامبو بگ

بهترین خریدار و فروشنده گونی و کیسه جامبوبگ دست دوم درحد نو ته پاره و ضایعاتی

بهترین خریدار و فروشنده گونی و کیسه جامبوبگ دست دوم درحد نو ته پاره و ضایعاتی

آیا بهترین خریدار کیسه جامبو بگ دست دوم در حد نو و کیسه جامبو بگ ته پاره را می شناسید؟

آیا می دانید که عوامل موثر در قیمت خرید و فروش کیسه جامبوبگ ته پاره و دست دوم و ضایعاتی چیست؟

آیا مکان و آدرس خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم در حد نو، ته پاره و ضایعاتی  را می شناسید؟

چگونه کیسه جامبو بگ دست دوم در حد نو و ته پاره خود را به قیمت بفروشید؟

با خواندن متن زیر و یا تماس با بخش استوک جامبوبگ / ایندا پک پاسخ تمام سوالات خود را دریافت نمایید.

 

کیسه جامبو بگ یا بیگ بگ دست دوم

کیسه جامبو بگ در واقع کیسه‌هایی  بزرگ  از جنس گونی هستند که کاربردشان در حیطه بسته‌بندی صنعتی برای جابجایی مواد پودری و فله می باشد.

و در صنایع مختلف از جمله – غذایی – دارویی – شیمیایی – ساختمانی و حتی حمل مواد نفتی مانند قیر و گازوئیل کاربرد دارد.

گستره استفاده از جامبوبگ امروزه به تمام صنایع کوچک، بزرگ و میانی کشیده شده است.

و کیسه جامبو بگ یکی از پر مصرف‌ترین اقلام بسته بندی صنعتی می باشد.

در کنار تمام مزایای یاد شده از حمل و نقل با جامبو بگ، بحث دپو و انبار کردن جامبوبگ‌های خالی شده در محل تخلیه بار، یک معضل است.

و چون اکثر صنایعی که با کیسه‌های جامبو بگ سر‌وکار دارند در حجم بالا خرید دارند، این دپو و انبار کردن کیسه‌های جامبو بگ دست دوم و ته پاره یکی از دردسرهای است که با آن درگیرند.

از طرفی چون ابعاد گونی‌های جامبو بگ بسیار بزرگ است قابل رها کردن در محیط نیستند.

و از طرفی مرتب کردن‌ها و فرآوری یا بازیافت‌شان دردسرهای خودش را دارد.

خریدار کیسه جامبو بگ دست دوم در حد نو و ته پاره

بهترین شیوه برای راحت شدن از دست درگیری هر روزه و هر ماهه با جمع آوری کیسه‌های جامبوبگ، تماس با بخش استوک جامبو شرکت حسین پور پک می باشد.

شرکت حسین پور پک یک شرکت خدماتی اینترنتی  فعال در تمام حوزه‌های بسته بندی صنعتی است.

که در واقع هدف آن معرفی راحت و بدون درد سر فعالان کار، در صنعت بسته بندی صنعتی به نیازمندان و مصرف کنندگان این حوزه کاری می باشد.

و دارای بخش‌های مختلف از جمله جامبوبگ نو، جامبو بگ دست دوم، ضایعات جامبو بگ، استرچ پالت، پالت نو، پالت دست دوم، گونی نو، گونی دست دوم، ضایعات گونی، کارتون بسته بندی، چاپ‌ صنعتی و دستگاه بسته بندی صنعتی می‌باشد.

که هر بخش آن را بعد از کلی جست و جو در میان بزرگان و حرفه‎ای‎های آن رشته به یک نفر سپرده‌ایم و تمام کارهای مربوط به آن حوزه را این شخص به عهده می گیرید و در زمان عقد قرارداد مسئول و پاسخگوی کامل آن بخش می‌باشد.

 

معرفی بخش خرید استوک جامبو حسین پور

در زمینه خرید و فروش جامبو بگ دست دوم و ته پاره نیز آقای با حدود ۲۰ سال تجربه در همین زمینه و از منطقه  تهران عهده‌دار این بخش می باشد.

شما اگر فروشنده جامبو بگ دست دوم و ته پاره هستید، می‎توانید ازهرجای ایران و یا حتی کشورهای همسایه با بخش استوک جامبو شرکت حسین پور پک تماس بگیرید و پس از هماهنگی با کارشناسان این بخش و ارسال عکس و فیلم از گونی‌ها و کیسه‌های جامبو بگ دست دوم و ته پاره خود و صحبت‌های اولیه بهترین و منصفانه‌ترین قیمت‌های خرید و فروش کیسه‌های جامبو بگ دست دوم و ته پاره را بدست آورید.

و در صورت تمایل پس از دیدار حضوری قرارداد عقد و جامبوبگ‌‎های دست دوم خود را به بهترین قیمت بفروشید.

در بخش استوک جامبو شرکت حسین پور پک این امکان برای کسانی که حجم بالای مصرف کیسه جامبوبگ دارند دیده شده است، که ما برای یک سال، یک قرارداد با شما امضا می‌کنیم و به صورت هفتگی و ماهانه جهت بردن کیسه جامبو دست دوم و ته پاره شما اقدام کنیم.

و به صورت هفتگی و ماهیانه تسویه کنیم. تا اینکه شرکت‎های که مصرف با حجم بالا از کیسه‌های جامبو بگ دست دوم دارند، نخواهند هر هفته درگیر استعلام و هماهنگ کردن برای فروش جامبوبگ‌های دپو شده باشند.

 

عوامل موثر در قیمت خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم و ته پاره

قیمت خرید کیسه جامبو بگ دست دوم در حد نو و ته پاره با توجه به عوامل زیر تعیین می شود و می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

  • نوع گونی و کیسه جامبوبگ دست دوم که می‎تواند، درحد نو، ته پاره و یا ضایعاتی باشد.
  • موادی که قبلا داخل کیسه بوده است و میزان تمیزی آن
  • محل تیغ خوردن و تعداد پارگی کیسه جامبوبگ دست دوم
  • وزن کیسه و کیفیت پارچه و دوخت جامبو بگ دست دوم

نوع کیسه جامبو بگ دست دوم

کیسه جامبو بگ دست دوم می تواند شامل یکی از دسته های زیر باشد.

کیسه جامبوبگ دست دوم یا درحد نو

کیسه جامبوبگ دست دوم یا درحد نو، کیسه‌های هستند که از آنها برای حمل مواد استفاده شده است.

ولی مواد داخل آن را بدون تیغ زدن کیسه و از سر و یا ته آن ها خالی کرده اند.

که معمولا شامل کیسه جامبو بگ ته قیف و یا جامبو بگ درب صندوقی هستند که مواد قبلی نیز که داخل آنها بوده است در داخل نایلون ریخته شده اند.

کیسه جامبوبگ کف پاره

کیسه جامبوبگ کف پاره، به جامبوبگ‌های گفته می‌شود که برای حمل مواد از آنها استفاده شده است.

اما برای تخلیه مواد داخل آنها یک یا دو یا چند تکه، قابل مرمت آن را با تیغ پاره کرده‌اند.

این تیپ گونی‌ها و کیسه‌های جامبو را باید برای استفاده مجدد بعد از تمیز کاری، دوباره با یک تکه پارچه جامبو بگ وصله کرد، و به همین خاطر به قیمت پایین‌تری نیز خریداری می شوند.

 

کیسه جامبو بگ ضایعاتی

کیسه جامبوبگ ضایعاتی نیز به جامبوبگ‌های اطلاق می‌شود که دارای چندین پارگی بزرگ هستند و یا چندین بار تیغ خورده اند و قابلیت اصلاح و مرمت ندارند.

یا با مواد خاصی قبلا پر شده است که امکان بازسازی و مرمت آنها وجود ندارد به همین خاطر این گونی‌ها و کیسه‌های ضایعاتی مستقیما برای مذاب و اکسترودر با قیمت ضایعات خریداری می شوند.

 

مواد قبلی داخل کیسه و میزان تمیزی آن

یکی دیگر از عوامل اصلی موثر در قیمت کیسه جامبو بگ دست دوم در حد نو، ته پاره و یا حتی ضایعاتی، موادی است که قبلا  در داخل کیسه بوده است.

برخی مواد مانند گوگرد و یا برخی خاک‌ها اگر داخل کیسه ریخته شوند حتی با تمیز کردن هم کاملا از بین نمی روند و یا موادی مانند گوگرد، بوی آنها حتی در بحث ضایعات و مذاب کردن گونی‌ها وجود دارد و عمدتا این تیپ کیسه‌های جامبوبگ مشتری زیادی ندارند و با قیمت خوبی خرید و فروش نمی شوند.

البته داخل برخی از گونی‌ها و کیسه‌های جامبوبگ از نایلون استفاده شده است و هنگام تخلیه نیز با نایلون تخلیه شده و یا به قدری خوب تمیز شده اند که هیچ اثری از ماده قبلی بر روی گونی و کیسه جامبوبگ وجود ندارد. پس در این موارد قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم با ارقام بهتری خرید و فروش  می شوند.

 

محل تیغ خوردن و تعداد پارگی های کیسه جامبوبگ دست دوم

همانطور که در جریان هستید در کیسه جامبوبگ کف بسته یا گاها در همه نمونه‌ها، برای تخلیه مواد داخل کیسه‌ جامبوبگ به آنها تیغ می زنند و قسمت‌هایی از بقل و کف آن را پاره می کنند.

اگر این تیغ خوردگی‌ها در یک طرف و نزدیک به وسط و کف گونی باشد ترجیحا مشتری بیشتری در هنگام خرید کیسه‌های جامبوبگ کف پاره دارد و با قیمت مناسب تری خریداری می‌شوند، تا اینکه از چندین نقطه پاره شده باشد.

وزن کیسه و کیفیت پارچه و دوخت جامبو بگ دست دوم

کیسه جامبوبگ با توجه به کاربری‌های متفاوتی که برای آنها تعریف می کنند، یک گستره بزرگ در تنوع دارند. و می توانند از بُد جنس پارچه مورد استفاده برای دوخت، وزن و تراکم پارچه جامبوبگ، همچنین انوع دسته و تسمه مورد استفاده در دوخت و حتی مدل برش کیسه جامبوبگ انواع متفاوتی داشته باشد وعلاوه بر آن تحمل وزن متفاوتی خواهد داشت.

پس این موضوع هم یک امر طبیعی است که هر چقدر جنس پارچه و تسمه کیسه جامبوبگ ضخیم‌تر باشد هم کیسه جامبو بگ وزن بیشتری دارد و هم تحمل وزنی بالاتری دارد.

البته نوع و روش دوخت و نخ مورد استفاده در دوخت کیسه نیز از عوامل موثر در کیفیت کیسه جامبو بگ دست دوم و نو و البته در قیمت آن می باشد.

عوامل بالا می تواند نقش موثر در قیمت خرید و فروش کیسه‌ جامبوبگ دست دوم در حد نو، ته پاره و ضایعاتی  داشته باشد و ایندا پک سعی بر این داشت که در این مطلب این نکات را برای شفافیت بیشتر موضوع خرید و فروش کیسه جامبو بگ دست دوم شرح دهد.

ضمنا مجدد اعلام می کنم که برای بحث خرید و فروش انواع کیسه جامبوبگ دست دوم، کیسه جامبوبگ در حد نو، کیسه جامبو بگ کارکرده، کیسه جامبو بگ کف پاره، کیسه جامبوبگ کف دوخت و یا کیسه جامبو بگ ضایعاتی با مسئولان مرتبط با این حوزه و گروه حسین پور پک، یعنی بخش استوک جامبو شرکت حسین پور پک تماس حاصل فرمائید و ضمن پرسیدن سوالات خود در این ضمینه با ارسال عکس از طریق واتساپ یا تلگرام بهترین پیشنهادها و قیمت را در زمینه خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم ،در حد نو، کف پاره و ضایعاتی دریافت کنید.

تگ ها :دوخت,  دوخت مرکزی,  بافت, تولید کنندگان جامبو بگ, تولید کنندگان جامبوبگ, تولید کننده جامبو بگ, تولید کننده جامبوبگ, جامبو بگ اراک, جامبو بگ اصفهان, جامبو بگ تبریز, جامبو بگ تهران, جامبو بگ سپاهان, جامبو بگ مشهد, جامبو بگ یزد, جامبوبگ اراک, جامبوبگ اصفهان, جامبوبگ تبریز, جامبوبگ تهران, جامبوبگ سپاهان, جامبوبگ مشهد, جامبوبگ یزد, روشاک بافت, سنگین بافت, فروش بیگ ‌بگ, فروش جامبو بگ, فروش جامبوبگ
بیتو بگ, پلی بگ, جامبو بگ قیر, جامبوبگ قیر, خرید بیتو بگ, خرید پلی بگ, خرید جامبو بگ قیر, خرید جامبوبگ قیر, راهنمای خرید بیتو بگ, راهنمای خرید پلی بگ, راهنمای خرید جامبو بگ قیر, راهنمای خرید جامبوبگ قیر
انواع جامبو بگ, انواع جامبوبگ, جامبو بگ چیست, جامبوبگ چیست
خرید بیگ بگ, خرید جامبو بگ, خرید جامبوبگ, راهنمای خرید بیگ بگ, راهنمای خرید جامبو بگ, راهنمای خرید جامبوبگ
اخوان دوخت, اخوان دوخت مرکزی, پوریا بافت, تولید کنندگان جامبو بگ, تولید کنندگان جامبوبگ, تولید کننده جامبو بگ, تولید کننده جامبوبگ, جامبو بگ اراک, جامبو بگ اصفهان, جامبو بگ تبریز, جامبو بگ تهران, جامبو بگ سپاهان, جامبو بگ مشهد, جامبو بگ یزد, جامبوبگ اراک, جامبوبگ اصفهان, جامبوبگ تبریز, جامبوبگ تهران, جامبوبگ سپاهان, جامبوبگ مشهد, جامبوبگ یزد, روشاک بافت, سنگین بافت, فروش بیگ ‌بگ, فروش جامبو بگ, فروش جامبوبگ
ایندا پک, تسمه PP, تسمه پلی پروپیلن, تسمه جامبو بگ, تسمه جامبوبگ, خرید تسمه PP, خرید تسمه پلی پروپیلن, خرید تسمه جامبوبگ, فروش تسمه PP, فروش تسمه پلی پروپیلن, فروش تسمه جامبوبگ, قیمت تسمه PP, قیمت تسمه پلی پروپیلن, قیمت تسمه جامبوبگتسمه PP, تسمه پ پ, تسمه پلی پروپیلن, تسمه جامبو, تسمه جامبو بگ, تسمه جامبوبگ, تولید کننده جامبو بگ, تولید کننده جامبوبگ, تولیدکنندگان تسمه جامبو, تولیدکننده تسمه جامبو بگ, تولیدکننده تسمه جامبوبگ, تولیدکننده جامبو بگ, تولیدکننده جامبوبگ, خرید تسمه پلی پروپیلن, خرید تسمه جامبو بگ, خرید تسمه جامبوبگ, خرید جامبو بگ, خرید جامبوبگ, خریدار تسمه جامبوبگ, دستگاه تسمه بافی, دستگاه نواربافی, فروش تسمه جامبو بگ, فروش تسمه جامبوبگ, فروش جامبو بگ, فروش جامبوبگ, قیمت تسمه جامبو بگ, قیمت تسمه جامبوبگ, نخ CF, نخ پلی پروپیلن, نخ مولتی فیلامنتجامبوبگ دست دوم, خریدار جامبوبگ, خریدار گونی, فروشنده جامبوبگ, فروشنده گونی, کیسه جامبوبگ دست دوم
خریدار ضایعات جامبوبگ, خریدار ضایعات کیسه مواد, ضایعات PP, ضایعات PT, ضایعات پلی اتیلن, ضایعات پلی پروپیلن, ضایعات جامبوبگ, ضایعات کیسه, ضایعات کیسه جامبوبگ, ضایعات کیسه مواد, فروش ضایعات جامبوبگ, فروش ضایعات کیسه مواد
جامبو بگ, جامبو بگ دست دوم, جامبوبگ, جامبوبگ دست دوم, خرید جامبو بگ, خرید جامبو بگ دست دوم, خرید جامبوبگ, خرید جامبوبگ دست دوم, فروش جامبو بگ, فروش جامبو بگ دست دوم, فروش جامبوبگ, فروش جامبوبگ دست دوم, قیمت جامبو بگ, قیمت جامبو بگ دست دوم, قیمت جامبوبگ, قیمت جامبوبگ دست دوم, کیسه جامبو بگ, کیسه جامبو بگ دست دوم, کیسه جامبوبگ, کیسه جامبوبگ دست دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا