جامبوبگ

قیمت خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم + راهنمای خرید

قیمت خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم + راهنمای خرید

جامبوبگ دست دوم چیست؟ آیا می‌دانید قیمت فروش کیسه جامبوبگ دست دوم چقدر است؟ آیا برای خرید جامبو دست دوم نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات دارید؟ متن زیر یک راهنمای خرید جامبو دست دوم می باشد، که می‌تواند شما را در یک انتخاب و خرید خوب کمک نمایید.

 

دلایل خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم

کیسه های جامبوبگ یکی از روش های حمل مواد فله و پودری می باشد و قیمت جامبوبگ نو در ارزان ترین حالت از ۲۸٫۰۰۰ تومان شروع می شود و تا هر عدد ۱۰۰٫۰۰۰ تومان هم بر اساس آیتم های مختلف شفارش، میرسد.

اختلاف قیمت بین خرید و فروش جامبوبگ نو و دست دوم

اختلاف قیمت بین خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم با کیسه جامبوبگ نو، یکی از دلایلی هست که برخی ها دوست دارند که برای مصارف خود از گزینه خرید جامبو دست دوم استفاده کنند. چون حدودا قیمت فروش دست دوم از ۱۰٫۰۰۰ تومان تا ۴۰٫۰۰۰ تومان می باشد. و روی این اختلاف قیمت آیتم های زیادی تاثیر می گذارد که سعی می کنم برخی از این دلایل را در زیر توضیح بدهم. ولی همین مورد فوق یکی از اصلی ترین دلایل خرید و فروش کیسه جامبو دست دوم می باشد.

کاهش هزینه های شرکت های تولیدی

یکی دیگر از دلایل بازار گرم خرید و فروش جامبوبگ دست دوم این است که برخی از استفاده کنندگان از جامبوبگ با توجه به نوع مواد اولیه ای که از آن استفاده می کنند هر روز حجم زیادی از آن را باید در محل کار خود دپو (انبار) کنند. و با فروش کیسه جامبوبگ به صورت دست دوم و یا حتی ضایعات می توانند  این مشکل خود را برطرف کنند. از طرف دیگر قیمت این جامبوبگ ها با بارها و مواد مصرفی آنها محاسبه شده است. و فروش کیسه جامبو دست دوم می تواند در کاهش هزینه ها یا جبران برخی از هزینه های شرکت های تولیدی موثر باشد.

حفظ میحط زیست

جلوگیری از آسیب بیش از اندازه به محیط زیست می تواند یکی دیگر از دلایل برگشت این جامبوبگ ها به چرخه مصرف مجدد باشد. این دلایل بالا مهم ترین علل رایج شدن خرید و فروش جامبوبگ به صورت دست دوم می باشد .

 

خرید جامبوبگ دست دوم

حال برای شما این سوال ممکن است به‌وجود آید که آیا این کیسه های جامبوبگ که با عنوان کیسه های جامبو دست دوم خرید و فروش می شوند واقعا قابل اتکا هستند؟ و می توان کیسه ها را را مطمئن خرید؟ حسین پور مهربانی برند برتر خرید و فروش انواع کیسه جامبوبگ نو و دست دوم سعی می کند که با نوشتن راهنمایی های کامل در حوزه کیسه جامبوبگ نو و دست دوم و دادن اطلاعات لازم در این حوزه بتواند پاسخ های مناسب به سوالات شما را داده و شما مشتریان و مصرف کنندگان گرامی را با دلایل لازم قانع نماید.

خرید جامبوبگ دست دوم، یک گزینه مقرون به صرفه برای بسته‌بندی و حمل و نقل مواد فله‌ای است. جامبوبگ‌های دست دوم معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و می‌توانند برای مدت طولانی استفاده شوند.

 

برای خرید جامبوبگ دست دوم، می‌توانید از طریق مراکز خرید و فروش جامبوبگ دست دوم و همچنین به صورت آنلاین اقدام کنید. در هنگام خرید جامبوبگ دست دوم، باید به نکات زیر توجه کنید:

 

* **کیفیت جامبوبگ:** جامبوبگ دست دوم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند مواد را به خوبی محافظت کند.

* **اندازه جامبوبگ:** جامبوبگ دست دوم باید متناسب با حجم مواد مورد نظر باشد.

* **نوع مواد بسته‌بندی:** جامبوبگ دست دوم باید برای مواد مورد نظر مناسب باشد.

 

**خرید جامبوبگ دست دوم از مراکز خرید و فروش جامبوبگ دست دوم:**

 

در بسیاری از شهرها، مراکز خرید و فروش جامبوبگ دست دوم وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها جامبوبگ دست دوم مورد نظر خود را خریداری کنید. در هنگام خرید جامبوبگ دست دوم از این مراکز، باید توجه داشته باشید که این مراکز معمولاً جامبوبگ‌های دست دوم را با قیمت‌های مختلفی ارائه می‌دهند. بنابراین، قبل از خرید، حتماً قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید تا بهترین قیمت را به دست آورید.

 

**خرید جامبوبگ دست دوم به صورت آنلاین:**

 

خرید جامبوبگ دست دوم به صورت آنلاین نیز یک گزینه مناسب است. در اینترنت، سایت‌های مختلفی وجود دارند که جامبوبگ‌های دست دوم را به فروش می‌رسانند. در هنگام خرید جامبوبگ دست دوم به صورت آنلاین، باید توجه داشته باشید که این سایت‌ها معمولاً جامبوبگ‌های دست دوم را با تصاویر و توضیحات کامل ارائه می‌دهند. بنابراین، قبل از خرید، حتماً تصاویر و توضیحات مربوط به جامبوبگ مورد نظر خود را مطالعه کنید تا از کیفیت و مناسب بودن آن برای نیازهای خود اطمینان حاصل کنید.

 

**قیمت جامبوبگ دست دوم:**

 

قیمت جامبوبگ دست دوم به عوامل مختلفی مانند کیفیت جامبوبگ، اندازه جامبوبگ، نوع مواد بسته‌بندی و شرایط نگهداری جامبوبگ بستگی دارد. به طور کلی، قیمت جامبوبگ دست دوم نسبت به جامبوبگ نو، کمتر است.

 

**جمع‌بندی:**

 

خرید جامبوبگ دست دوم، یک گزینه مقرون به صرفه برای بسته‌بندی و حمل و نقل مواد فله‌ای است. جامبوبگ‌های دست دوم معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و می‌توانند برای مدت طولانی استفاده شوند.

کیسه جامبوبگ دست دوم

بله کیسه جامبوبگ دست دوم هم قابل اتکا هستند و هم مطمئن می توان آنها را خرید و فروش کرد. فقط کافی است که به برخی نکات در این زمینه توجه نمایید که اصلی ترین آن انتخاب جامبوبگ مناسب با درخواست و کاری که می خواهید استفاده نمایید، می باشد. که برای این مورد باید نکات زیر را رعایت نمایید. شما برای خرید کیسه جامبوبگ دست دوم قابل اتکا و مطمئن، باید این سه کار را انجام دهید.

  • اول اینکه از تامین کنندگان معتبر و شناخته شده و کسانی که بدون هیچ مضایقه ای تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند، خرید کنید.
  • دوم اینکه اطلاعات کامل و مشخصات کاری که می خواهید انجام دهید به صورت کامل در اختیار تامین کننده، با هر جزئیاتی که سوال می کنند قرار دهید.
  • سوم اینکه با خریدار قید کنید که هر تعداد از این کیسه ها را که خرید کرده‌اید اگر مناسب نبودند شما عودت دهید و آنها جایگزین مناسب ارسال کنند.

قیمت جامبوبگ دست دوم

حال ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که قیمت جامبوبگ دست دوم در چه حدود و رنجی می باشد؟ به صورت میانگین از هر عدد جامبو از  ۹٫۰۰۰ تومان شروع می شود و تا هر عدد ۴۰٫۰۰۰ تومان می رسد. اما تغییرات بازار و نرخ مواد نایلون و همچنین حجم عرضه و تقاضا قیمت های این محصول را به روز کرده است. حتی قیمت جامبو دست دوم نیز به صورت به روز استعلام می شود.

اما خود این اختلاف قیمت بین ۹٫۰۰۰ تومان تا ۴۰٫۰۰۰ از کجا ناشی می شود؟ در ادامه برخی از دلایل موثر در قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم می پردازیم، و هر یک را با توضیح وسیع تری تشریح نماییم.

  • نوع ماده قبلی که داخل کیسه بوده است
  • میزان تمیزی کیسه بعد از تخلیه
  • نحوه تخلیه کیسه‌های که با تیغ زدن همراه بوده است یا از قیف‌ها و درب‌های  از پیش طراحی شده صورت گرفته است.
  • و حتی گاها محل تیغ خوردن جامبوبگ‌ها برای تخلیه (که از کدام قسمت پاره شده و باز‌سازی شده است. یعنی آن قسمت از جامبوبگ اگر نزدیک دسته‌های کیسه جامبوبگ یاشد یا در کف کیسه باشد، باعث کاهش شدید قیمت جامبوبگ می گردد. البته  این تیپ پارگی از ظرفیت و توان کیسه برای تحمل بار نیز کم می کند.
  • وزن خود کیسه و همچنین ضخامت و محکمی تسمه جامبوبگ
  • داشتن چاپ یا بدون چاپ بودن جامبو

انواع کیسه جامبوبگ دست دوم

کیسه جامبو دست دوم با چند عنوان از هم تفکیک می شوند.

  • کیسه جامبوبگ دست دوم در حد نو

این کیسه‌ها که معمولا یک بار بیشتر استفاده نشده اند و ظاهری تا حدود زیادی تمیز دارند، معمولا بدون خط و پارگی هستند و بار داخل آنها به گونه‌ای تخلیه شده است که بر سلامت جامبوبگ تاثیر مخرب نداشته است. این کیسه‌ها در سایز‎ها و اندازه‌های مختلف و با تناژهای مختلف به فروش میرسند که عمدتا در رنج یک تن و یک و نیم تن و گاها با عنوان کیسه جامبوبگ دست دوم PET خرید و فروش می شود که ظرفیت دو تن بار را دارا هستند. شما برای خرید این مدل کیسه می توانید با گروه بازرگانی حسین پور پک تماس گرفته ضمن استعلام قیمت، کیسه جامبوبگ  دست دوم در حد نو را با تضمین و با تست نمونه خرید نمایید.

یک نکته در خرید کیسه جامبوبگ دست دوم در حد نو وجود دارد و آن اینکه همه همکاران ما تمام کیسه های جامبوبگ دست دوم را که دارند، در حد نو معرفی می کنند تا بتوانند اجناس خود را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند در صورتی که اینگونه نیست و باید مشخصاتی که در بالا قید کرده ام را داشته باشند.

                                            جامبوبگ دست دوم PET

  • کیسه جامبوبگ دست دوم تعمیری

این تیپ کیسه‌ها عموما در هنگام تخلیه پاره یا تیغ خورده‌اند و ما بعد از جمع‌آوری این کیسه‌ها و جدا سازی، آنها را مجددا خواهیم دوخت یعنی ما یک لایه بیشتر گونی به آنها، در محل پارگی می دوزیم که همین امر سبب می شوند این مدل جامبوبگ نیز به چرخه مصرف قابل برگشت باشند. البته این مدل کیسه‌ها با قیمت کمتر و معمولا ظرفیت کمتر بار توصیه می‌گردد. یعنی اگر این کیسه از نظر حجمی ظرفیت یک تن بار را داشته باشد به خاطر دست دوم بودن و دوخت مجدد این بار ظرفیت آن با حدود ۵۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم به فروش می رسد و این مقدار اختلاف ناشی از محل پارگی است یعنی اگر محل پارگی نقطه حیاتی نباشد می توان آن را تا ۸۰۰ کیلو گرم بدون هیچ مشکلی بار بزنیم.

 

  • کیسه جامبوبگ دست دوم ضایعاتی

این کیسه‌ها عموما دیگر جنبه مصرفی برای بار برداری ندارند و معمولا مدتها در مقابل نور آفتاب قرار داشته اند یا پارگی ها و تیغ خوردگی ها بیش از حد متعارف دارند و عموما با ارزش کم و به صوت کیلویی جهت بازیافت، خرید و فروش می‌شوند. یک توصیه بسیار مهم اینکه برای مواردی که برای صادرات است، یا بارهای ارسالی شما مدت طولانی بیش از ۱ ماه با بار روی زمین و زیر آفتاب، زمین‌گیر می‎شوند. از جامبوبگ دست دوم استفاده نفرمایید. کیسه جامبوبگ دست دوم برای این موارد قابل استفاده نمی باشند و عموما باعث می‌شوند بعد از گذر زمان در هنگام بار برداری مجدد دچار ریزش بار و پارگی شوند.

                                       کیسه جامبوبگ دست دوم ضایعاتی

عوامل موثر در تعیین قیمت کیسه های جامبوبگ دست دوم

  • وزن و جنس پارچه

کیسه جامبوبگ از یک پارچه از جنس گونی دوخته می شوند. این جنس گونی می‌تواند خود انواع مختلفی باشد و بر همین اساس قیمت‌های متنوع تری نیز خواهد داشت. یکی از معیارهای سنجش جنس پارچه میزان گرماژی است که هر یک متر مربع از این پارچه دارد. یعنی اگر شما یک متر مربع از این پارچه‌ها را وزن کنید چند گرم می‌شود. این مدل سنجش پارچه مشخص کننده ضخامت نخ استفاده شده و همچنین تراکم استفاده شده در تار و پود گونی می باشد. که پارچه‌های آن از ۱۲۰ گرم شروع می شود تا ۲۲۰ گرم. یعنی هر یک متر مربع از گونیی که بدنه‌های کیسه‌های جامبوبگ را تشکیل می دهد می‌تواند ۱۲۰ گرم  باشد یا ۱۳۵ گرم یا ۱۴۵ گرم و … تا ۲۲۰ گرم. و این امر بسیار در قیمت و البته ظرفیت تحمل بار کیسه جامبوبگ دست دوم موثر است.

علاوه بر وزن پارچه، خود میزان یا تعداد تار و پود نخ های استفاده شده در بافت گونی نیز در ظرفیت تحمل بار هر کیسه جامبوبگ موثر است. گاها یک شرکت از نخ‌های به ظاهر ضخیم تری در بافت یک گونی استفاده می‌کند ولی در عمل چون تار و پود کمتری دارد گونی بسیار سبک‌تر و ضمنا شل‌تر است و کیفیت کمتری هم دارد.

علاوه بر این دو مورد درصد ترکیب مواد اولیه در ساخت کیسه جامبوبگ نو و همچنین نو و یا بازیافتی بودن آن مواد اولیه یکی از عوامل اساسی در میزان تحمل بار کیسه‌های جامبو و همچنین میزان مقاومت آنها در برابر نور خورشید می باشد.

 

  • وزن، جنس، نحوه دوخت، طول و عرض تسمه استفاده شده در کیسه جامبوبگ

تسمه‌های (دسته‌های) کیسه جامبوبگ یکی از مهم ترین قسمت‌های جامبوبگ می باشد و بخش قابل توجهی از تاثیر اصلی در میزان بار برداری در حامبویگ به عهده تسمه می باشد. البته تسمه‌ها چون به نسبت وزن کل کیسه، درصد وزن قابل توجهی را شامل می شوند. تغییر در ساختار تسمه‌ها از نظر بافت و جنس استفاده شده، موجب تغییر وزن نهایی در کیسه و در نهایت موجب اختلاف قیمت در محصول نهایی می شوند.

یعنی اگر دو کیسه جامبوبگ از نظرجنس پارچه و ابعاد  یکسان، کنار هم باشند و یکی تسمه محکم بافت تر داشته باشند (یعنی تراکم بافت آن بیشتر باشد یا به عبارت دیگر در یک سطح مقطع یکسان (مثالا دو تسمه با ابعاد یکسان) ببین دو تسمه در یکی تعداد تار و پود بیشتری به کار رفته باشد) که در نهایت موجب می شود وزن آن تسمه بیشتر باشد. و وزن بیشتر تسمه و همچنین بافت محکم‌تر در آن باعث افزایش قدرت و ظرفیت بار برداری در کیسه جامبوبگ می شود.

نکته: اگر تسمه خوب بافته شده باشد با وارد کردن نیرو نمی توان انگشت دست را از طرف مقابل دید. ولی اگر شل بافته شده باشد و تار و پود خوب در آن تراکم نداشته باشد اگر انگشت دستتان را در تسمه کمی فشار دهید و جلو عقب کنید ناخن انگشتانتان از یک سمت تسمه به سمت مقابل می رود یا به انگشتتان از سمت مقابل دیده می شود. در صورتی که در همین تسمه با مشخصات بافت دقیق تر اصلا نمی تون در تسمه نفوذ کرد.

 

  • نوع ماده قبلی که در جامبوبگ بوده است

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت جامبوبگ دست دوم نوع مواد قبلی می باشد، که در جامبوبگ بوده است. یعنی اگر این مواد شیمیایی بوده باشد یا مواد معدنی رنگ دار باشد. و بدون نایلون داخل کیسه ریخته شده باشد به راحتی تمیز نمی شوند. و در نتیجه خیلی از مشتری ها این تیپ کیسه‌های را نمی‌خرند و چون متقاضی کمتری دارند، در نتیجه کمتر خرید و فروش شده و تبعا قیمت کمتری هم دارند.

 

  • تیغ خوردگی و به اصطلاح دوخت مجدد داشتن

در برخی از کاربردهای جامبوبگ، مصرف کننده اولیه امکان این را دارد که بدون پاره کردن کیسه‌های جامبوبگ، بار داخل آن را تخلیه کنند. این کار سبب می‌شود که آنها نیز سود بیشتری از این کار ببرند، و جامبوبگ تخلیه شده را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند.

اما همیشه این طور نیست و گاها کیسه برای تخلیه تیغ می‌خورند که در این گونه موارد با توجه به این که کدام قسمت کیسه تیغ خورده است؟ و به چه میزان پارگی دارد؟ و نحوه باز سازی و تعمیر آن به چه شکلی است؟ و کدام قسمت آن دوخته شده است؟ و همچنین نوع پارچه خود گونی و پارچه‌ای که به آن وصله زده‌اند از چه جنسی است؟ در قیمت جامبوبگ موثر است.

اما در جریان باشید که کیسه جامبوبگ دست دومی که وصله دارند تحمل بار کمتری دارند و برای بارهای با حجم بالا و وزن کمتر توصیه می شوند. البته تضمین خود فروشنده مهم است. گاها  کیسه جامبوبگ دست دومی وجود دارند که با وجود چند وصله کاری باز هم توانایی تحمل یک تن بار را دارند. و این را فروشنده بهتر می داند چون خود فروشنده جامبوبگ را خریده است و می‌داند که زیر آفتاب بوده یا خیر؟؟ خود ضخامت جنس پارچه و… را بهتر می شناسد. که در این گونه موارد باید تضمین فروشنده را ملاک قرار داد.

 

  • داشتن چاپ یا بدون چاپ بودن جامبوبگ

خیلی اوقات کیسه جامبوبگ دست دوم که خرید و فروش می شوند. دارای برند قبلی خود فروشنده محصول می باشد که این کیسه‌ها معمولا مشتری کمتری دارند در نتیجه تقاضایی کمتری دارند و با توجه به اینکه عرضه آنها به مراتب زیاد است قیمت آنها کمتر می باشد.

تا به اینجا گروه بازرگانی حسین پور پک سعی کرد تا صادقانه برخی از عوامل موثر در قیمت متفاوت کیسه جامبوبگ دست دوم را تشریح کند تا بتواند یک راهنمایی خرید خوب و انشالله امین در این مورد برای مشتری ها باشد. ما با این کار می خواهیم به شما ثابت کنیم که برند برتر حسین پور در صنعت خرید و فروش کیسه جامبوبگ نو و دست دوم قصد خیانت به مشتری های خود را ندارد و بیشتر از انجام یک معامله به اعتبار برند خود می‌اندیشد. و سود کم را تضمین برگشت و خرید مداوم مشتری می‌داند و نه به هر نحوی فروختن در یک معامله، به همین دلیل همه چیز را شفاف توضیح می دهیم.

تگ ها : , تولید کنندگان جامبو بگ, تولید کنندگان جامبوبگ, تولید کننده جامبو بگ, تولید کننده جامبوبگ, جامبو بگ اراک, جامبو بگ اصفهان, جامبو بگ تبریز, جامبو بگ تهران, جامبو بگ سپاهان, جامبو بگ مشهد, جامبو بگ یزد, جامبوبگ اراک, جامبوبگ اصفهان, جامبوبگ تبریز, جامبوبگ تهران, جامبوبگ سپاهان, جامبوبگ مشهد, جامبوبگ یزد, روشاک بافت, سنگین بافت, فروش بیگ ‌بگ, فروش جامبو بگ, فروش جامبوبگ
بیتو بگ, پلی بگ, جامبو بگ قیر, جامبوبگ قیر, خرید بیتو بگ, خرید پلی بگ, خرید جامبو بگ قیر, خرید جامبوبگ قیر, راهنمای خرید بیتو بگ, راهنمای خرید پلی بگ, راهنمای خرید جامبو بگ قیر, راهنمای خرید جامبوبگ قیر
انواع جامبو بگ, انواع جامبوبگ, جامبو بگ چیست, جامبوبگ چیست
خرید بیگ بگ, خرید جامبو بگ, خرید جامبوبگ, راهنمای خرید بیگ بگ, راهنمای خرید جامبو بگ, راهنمای خرید جامبوبگ
اخوان دوخت, اخوان دوخت مرکزی, پوریا بافت, تولید کنندگان جامبو بگ, تولید کنندگان جامبوبگ, تولید کننده جامبو بگ, تولید کننده جامبوبگ, جامبو بگ اراک, جامبو بگ اصفهان, جامبو بگ تبریز, جامبو بگ تهران, جامبو بگ سپاهان, جامبو بگ مشهد, جامبو بگ یزد, جامبوبگ اراک, جامبوبگ اصفهان, جامبوبگ تبریز, جامبوبگ تهران, جامبوبگ سپاهان, جامبوبگ مشهد, جامبوبگ یزد, روشاک بافت, سنگین بافت, فروش بیگ ‌بگ, فروش جامبو بگ, فروش جامبوبگ
جامبو بگ, جامبو بگ دست دوم, جامبوبگ, جامبوبگ دست دوم, خرید جامبو بگ, خرید جامبو بگ دست دوم, خرید جامبوبگ, خرید جامبوبگ دست دوم, فروش جامبو بگ, فروش جامبو بگ دست دوم, فروش جامبوبگ, فروش جامبوبگ دست دوم, قیمت جامبو بگ, قیمت جامبو بگ دست دوم, قیمت جامبوبگ, قیمت جامبوبگ دست دوم, کیسه جامبو بگ, کیسه جامبو بگ دست دوم, کیسه جامبوبگ, کیسه جامبوبگ دست دوم
خرید بیگ بگ, خرید جامبو بگ, خرید جامبوبگ, راهنمای خرید بیگ بگ, راهنمای خرید جامبو بگ, راهنمای خرید جامبوبگ
اخوان دوخت, اخوان دوخت مرکزی, پوریا بافت, تولید کنندگان جامبو بگ, تولید کنندگان جامبوبگ, تولید کننده جامبو بگ, تولید کننده جامبوبگ, جامبو بگ اراک, جامبو بگ اصفهان, جامبو بگ تبریز, جامبو بگ تهران, جامبو بگ سپاهان, جامبو بگ مشهد, جامبو بگ یزد, جامبوبگ اراک, جامبوبگ اصفهان, جامبوبگ تبریز, جامبوبگ تهران, جامبوبگ سپاهان, جامبوبگ مشهد, جامبوبگ یزد, روشاک بافت, سنگین بافت, فروش بیگ ‌بگ, فروش جامبو بگ, فروش جامبوبگ
جامبو بگ, جامبو بگ دست دوم, جامبوبگ, جامبوبگ دست دوم, خرید جامبو بگ, خرید جامبو بگ دست دوم, خرید جامبوبگ, خرید جامبوبگ دست دوم, فروش جامبو بگ, فروش جامبو بگ دست دوم, فروش جامبوبگ, فروش جامبوبگ دست دوم, قیمت جامبو بگ, قیمت جامبو بگ دست دوم, قیمت جامبوبگ, قیمت جامبوبگ دست دوم, کیسه جامبو بگ, کیسه جامبو بگ دست دوم, کیسه جامبوبگ, کیسه جامبوبگ دست دوم

خرید جامبوبگ دست دوم، یک گزینه مقرون به صرفه برای بسته‌بندی و حمل و نقل مواد فله‌ای است. جامبوبگ‌های دست دوم معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و می‌توانند برای مدت طولانی استفاده شوند.

مزایای خرید جامبوبگ دست دوم:

  • قیمت مقرون به صرفه: جامبوبگ دست دوم نسبت به جامبوبگ نو، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد.
  • کیفیت بالا: جامبوبگ دست دوم معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و می‌توانند برای مدت طولانی استفاده شوند.
  • مقاومت و دوام بالا: جامبوبگ دست دوم معمولاً از مواد مقاوم و بادوام ساخته شده‌اند.
  • وزن سبک: جامبوبگ دست دوم معمولاً وزن سبکی دارند که حمل و نقل آنها را آسان می‌کند.

معایب خرید جامبوبگ دست دوم:

  • خطر آسیب دیدگی: جامبوبگ‌های دست دوم ممکن است در اثر استفاده قبلی آسیب دیده باشند. بنابراین، مهم است که قبل از خرید جامبوبگ دست دوم، آن را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیبی ندیده است.
  • عدم اطمینان از تاریخ تولید: جامبوبگ‌های دست دوم معمولاً تاریخ تولید ندارند. بنابراین، ممکن است ندانید که جامبوبگ مورد نظر شما چند سال عمر دارد.

چگونه جامبوبگ دست دوم بخریم؟

جامبوبگ‌های دست دوم را می‌توان از طریق مراکز خرید و فروش جامبوبگ دست دوم و همچنین به صورت آنلاین خریداری کرد. در هنگام خرید جامبوبگ دست دوم، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • کیفیت جامبوبگ: جامبوبگ دست دوم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند مواد را به خوبی محافظت کند.
  • اندازه جامبوبگ: جامبوبگ دست دوم باید متناسب با حجم مواد مورد نظر باشد.
  • نوع مواد بسته‌بندی: جامبوبگ دست دوم باید برای مواد مورد نظر مناسب باشد.

قیمت جامبوبگ دست دوم:

قیمت جامبوبگ دست دوم به عوامل مختلفی مانند کیفیت، اندازه، نوع مواد و تاریخ تولید آن بستگی دارد. به طور کلی، قیمت جامبوبگ دست دوم بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد قیمت جامبوبگ نو است.

جمع‌بندی:

خرید جامبوبگ دست دوم، یک گزینه مقرون به صرفه برای بسته‌بندی و حمل و نقل مواد فله‌ای است. جامبوبگ‌های دست دوم از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای مزایای زیادی مانند قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، مقاومت و دوام بالا و وزن سبک هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا