درباره ما

گلگشت سهند و سبلان

خوش آمدید!
Golgasht

این شرکت با نام گلگشت سهند و سبلان از سال ۱۳۴۶ در تهران در رشته کیسه های نخی کوچک جهت برنج و شکر و حبوبات کار خود را آغاز نمود و در سال 1380 خرید و فروش کیسه جامبو بگ و بیگ بگ را انجام داد و در سال 1384 تولید کیسه های 500 کیلویی و 1 تنی و 1/5 تنی و 2 تنی را آغاز نمود .
بیگ_بگ.Jpg (600×424)
گلگشت سهند و سبلان شرکتی است با فناوری روز دنیا که به تولید و عرضه محصولات بسته بندی مشغول بوده و بعنوان یکی ازمعتبرترین شرکتهای صنعت بسته بندی در ایران و خاور میانه  ، نیازهای مشتریان خود را در داخل ایران و سایر کشورهای جهان با موفقیت برآورد می سازد.

مجتمع تولیدی گلگشت سهند و سبلان با ظرفیت 20000 تن در سال ، مجهز به آخرین  دستگاه های  اکسترودر ، بافت ، لمینت ، چاپ ، برش و دوخت می باشد.  شرکت دارای آزمایشگاه هاي کنترل کیفیت با تجهیزات پیشرفته و کارکنان مجرب است تا با  انجام آزمایشهايی مانند: کنترل وزن ، مقاومت کششی ، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش ، ضخامتی و …. از کیفیت محصولات تولیدی خود اطمينان حاصل نمايد.

درحال حاضر بخش قابل توجهی از شركتهاي فعال در زمينه صنايع  غذایی ، کشاورزی ، شیمیایی ، کود ، پتروشیمی ، سیمان ، پلیمرها و… اعم از داخلی و خارج کشور ، جزء مشتریان دایمی گلسان بافت مي باشند.
توليد محصولات با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و تحویل به موقع ، شرکت گلسان بافت را به يك واحد صاحب نام در صنعت بسته بندی کشور تبديل كرده است.  محصولات توليدي شركت عبارتند از:
پارچه های پلی پروپیلن (PP ) ، کیسه های پلی پروپیلن (PP ) ، کیسه های جامبو (بیگ بگ) ، تسمه های پلی پروپیلن ، نخهای مولتی فلامنت ، و فیلم پلی اتیلن .
جهت هرگونه سوال یا پیشنهاد قیمت با ما تماس بگیرید. خواسته های مشتریان با حداکثر توجه و دقت شرکت مورد بررسی و در اسرع وقت پاسخ داده می شود.

شماره های تماس:

09353011035
09107426073
حسین پور مهربانی
ایمیل:p30farsi1@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا