بیگ بگ مخصوص مواد ژلاتینیبیگ بگ و جامبو بگتاریخچه جامبوبگ و بیگ بگجامبوبگ

گونی جامبو بگ دست دوم

 

شرکت گلگشت سهند و ساوالان رائه دهنده‎ انواع کیسه های جامبوبگ دست دوم و بیگ بگ دست دوم در سایز و ظرفیت های مختلف می باشد.

جامبو بگ دست دوم
جامبو بگ دست دوم

بله کیسه جامبوبگ دست دوم هم قابل اتکا هستند و هم مطمئن می توان آنها را خرید و فروش کرد. فقط کافی است که به برخی نکات در این زمینه توجه نمایید که اصلی ترین آن انتخاب جامبوبگ و بیگ بگ مناسب با درخواست و کاری که می خواهید استفاده نمایید، می باشد. که برای این مورد باید نکات زیر را رعایت نمایید. شما برای خرید کیسه جامبوبگ دست دوم قابل اتکا و مطمئن، باید این سه کار را انجام دهید.

کیسه جامبوبگ دست دوم

  • اول اینکه از تامین کنندگان معتبر و شناخته شده و کسانی که بدون هیچ مضایقه ای تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند، خرید کنید.
  • دوم اینکه اطلاعات کامل و مشخصات کاری که می خواهید انجام دهید به صورت کامل در اختیار تامین کننده، با هر جزئیاتی که سوال می کنند قرار دهید.
  • سوم اینکه با خریدار قید کنید که هر تعداد از این کیسه ها ی بیگ بگ را که خرید کرده‌اید اگر مناسب نبودند شما عودت دهید و آنها جایگزین مناسب ارسال کنند.

انواع کیسه جامبوبگ دست دوم

کیسه جامبوبگ از یک پارچه از جنس گونی دوخته می شوند. این جنس گونی می‌تواند خود انواع مختلفی باشد و بر همین اساس قیمت‌های متنوع تری نیز خواهد داشت. یکی از معیارهای سنجش جنس پارچه میزان گرماژی است که هر یک متر مربع از این پارچه دارد. یعنی اگر شما یک متر مربع از این پارچه‌ها را وزن کنید چند گرم می‌شود. این مدل سنجش پارچه مشخص کننده ضخامت نخ استفاده شده و همچنین تراکم استفاده شده در تار و پود گونی جامبو می باشد. که پارچه‌های آن از ۱۲۰ گرم شروع می شود تا ۲۲۰ گرم. یعنی هر یک متر مربع از گونی بیگ بگ که بدنه‌های کیسه‌های جامبوبگ را تشکیل می دهد می‌تواند ۱۲۰ گرم  باشد یا ۱۳۵ گرم یا ۱۴۵ گرم و … تا ۲۲۰ گرم. و این امر بسیار در قیمت و البته ظرفیت تحمل بار کیسه جامبوبگ دست دوم موثر است.

علاوه بر وزن پارچه، خود میزان یا تعداد تار و پود نخ های استفاده شده در بافت گونی نیز در ظرفیت تحمل بار هر کیسه جامبوبگ موثر است. گاها یک شرکت از نخ‌های به ظاهر ضخیم تری در بافت یک گونی استفاده می‌کند ولی در عمل چون تار و پود کمتری دارد گونی بسیار سبک‌تر و ضمنا شل‌تر است و کیفیت کمتری هم دارد.

علاوه بر این دو مورد درصد ترکیب مواد اولیه در ساخت کیسه جامبوبگ نو و همچنین نو و یا بازیافتی بودن آن مواد اولیه یکی از عوامل اساسی در میزان تحمل بار کیسه‌های جامبو و همچنین میزان مقاومت آنها در برابر نور خورشید می باشد.

Jumbo Bag 4
جامبو بگ و بیگ بگ

در برخی از کاربردهای جامبوبگ، مصرف کننده اولیه امکان این را دارد که بدون پاره کردن کیسه‌های جامبوبگ، بار داخل آن را تخلیه کنند. این کار سبب می‌شود که آنها نیز سود بیشتری از این کار ببرند، و جامبوبگ تخلیه شده را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند.

 تیغ خوردگی و به اصطلاح دوخت مجدد داشتن جامبو بگ و بیگ بگ

اما همیشه این طور نیست و گاها کیسه برای تخلیه تیغ می‌خورند که در این گونه موارد با توجه به این که کدام قسمت کیسه تیغ خورده است؟ و به چه میزان پارگی دارد؟ و نحوه باز سازی و تعمیر آن به چه شکلی است؟ و کدام قسمت آن دوخته شده است؟ و همچنین نوع پارچه خود گونی و پارچه‌ای که به آن وصله زده‌اند از چه جنسی است؟ در قیمت جامبوبگ موثر است.

اما در جریان باشید که کیسه جامبوبگ دست دومی که وصله دارند تحمل بار کمتری دارند و برای بارهای با حجم بالا و وزن کمتر توصیه می شوند. البته تضمین خود فروشنده مهم است. گاها  کیسه جامبوبگ دست دومی وجود دارند که با وجود چند وصله کاری باز هم توانایی تحمل یک تن بار را دارند. و این را فروشنده بهتر می داند چون خود فروشنده جامبوبگ را خریده است و می‌داند که زیر آفتاب بوده یا خیر؟؟ خود ضخامت جنس پارچه و… را بهتر می شناسد. که در این گونه موارد باید تضمین فروشنده را ملاک قرار داد.

داشتن چاپ یا بدون چاپ بودن جامبوبگ

خیلی اوقات کیسه جامبوبگ دست دوم که خرید و فروش می شوند. دارای برند قبلی خود فروشنده محصول می باشد که این کیسه‌ها معمولا مشتری کمتری دارند در نتیجه تقاضایی کمتری دارند و با توجه به اینکه عرضه آنها به مراتب زیاد است قیمت آنها کمتر می باشد.

 

جامبو بگ
خرید جامبو بگ و بیگ بگ

 

شماره های تماس:

09353011035 تلگرام
09107426073

حسین پور مهربانی

ایمیل:p30farsi1@gmail.com

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. דירות דיסקרטיות ברחובות יממשו עבורכם את כל הפנטזיות ואת כל המשאלות, החדרים מאובזרים במיטב הציוד הבסיסי מחד, אבל לא פחות מפנק מאידך,
    ומהווים תפאורה מושלמת לחגיגה זוגית רומנטית או לחלופין מסיבה עם כמה חברים, כיום כבר לא צריך לנסוע הרבה שעות
    כדי לבלות בילוי רומנטי, יש לכם דירות דיסקרטיות ברחובות
    מתחת לאף שלכם בנסיעה קצרה
    אתם יכולים להגיע ולהתחיל לחגוג ולבלות על פי בחירתכם.
    עיסוי ארוטי עם שמנים וריחות בלתי נשכחים, מצעים חדשים ונקיים, אמבטיה
    מאובזרת בשמנים וסבונים נעימים, ג’קוזי, מטבח מאובזר, מיטה וחדר שינה שצריך לראות בשביל להבין והרשימה קצרה מלהכיל.
    בניגוד לחיפה, העיר הגדולה שבה מצויים מכוני
    עיסוי רבים, מציאת עיסוי מפנק בקריות יכולה להיות משימה מורכבת
    מעט יותר, שכן ערי הקריות קטנות יותר ומאוכלסות פחות.

    זאת בניגוד לבתי המלון המגבילים אתכם לשעות
    כניסה ויציאה ומחייבים אתכם תמיד לפי לילה.
    דירות דיסקרטיות בבת ים הן אלטרנטיבה טובה לבתי
    המלון מכיוון שהם נותנים לכם יותר
    חופש – אתם יכולים להגיע ולעזוב מתי שתרצו ואתם
    משלמים רק לפי השעות שבהן שהייתם בחדר.

    אם נערות הליווי תוכלו לעשות מה שתרצו ולהגשים את כל הפנטזיות המיניות שלכם.

  2. באמצעות פורטל סקס אש, דירות דיסקרטיות בחיפה והקריות עומדות לרשותכם כמעט בכל שעה ביום ואזור.
    בעיסוי טנטרי משתמשים באנרגיה המינית שנוצרת כדי להביא ריפוי לחלקים שונים בגוף, בנפש ובנשמה, שלא הצלחנו להגיע אליהם באמצעות טכניקות
    ריפוי אחרות. הטווינה או הפיזיותרפיה הסינית,
    פותחה בסין לפני יותר מ-3000 שנה ובדומה לעיסוי התאילנדי ולשיאצו, היא מורכבת מסוגים שונים של מתיחות, לחיצות ותנועות לגמישות
    השרירים ומתיחת העצמות והגמשת מערכת השלד.
    עיסוי יוני הינו מסע שמתחיל עוד בקביעת התור לעיסוי ושיחה מקדימה עם המעסה בטלפון בה את
    מספרת בקצרה דברים משמעותיים וחשובים הנוגעים לסיבה שבגללה את מעוניינת בעיסוי הזה.

    חשוב להדגיש כי עיסוי זה נפתח בשיחת היכרות בין המעסה לאורח/ת.
    המעסה גם מדגיש באוזני האורחים
    כי בכל שלב שהוא, אם הם מרגישים מכל סיבה שהיא שקשה להם להכיל
    את העיסוי, הם רשאים לבקש כי הוא יופסק, או כי באזורים מסוימים לא יתבצע מגע.
    לכאורה עיסוי טנטרה לא מתאים
    לכל אחד, אלא רק לסקרנים ולאמיצים שבינינו – אך בפועל מדובר
    בחוויה שאין שום סיבה לא לעבור אותה, ודווקא עבור הביישנים והחששנים שבינינו היא
    עשויה לחולל מפנה ולהעניק איכות חיים חסרת תקדים.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا