جامبوبگ

بیگ بگ و جامبو بگ 4 بند یا 4 تسمه

Fibc Formstable Q Bag Productimage
جامبو بگ 4 تسمه

FIBC FormMapable Accon کیسه های جامبو بگ و بیگ بگ می تواند به اندازه های مختلف به نیازهای مشتری یا پس از قالب بندی استاندارد پالت های بین المللی تولید شود. ما قادر به تولید کیسه های پایدار بزرگ در کیسه تک لایه و یا پیچیده تر ما در دو لایه است. ما همچنین می توانیم کیسه های پایدار با لایه ای در LDPE، PE / PA / PE، EVOH و آلومینیوم ارائه دهیم. بیگ بگ ما فرمولاسیون را می توان با درزهای تنگ و تمام لوازم جانبی که ما را به کیف های استاندارد ما ارائه می کنند.

بیگ بگ و جامبو بگ 4 بند یا 4 تسمه

مزیت فرمولاسیون جامبو بگ ما این است که کیسه در فرمت مورد نیاز برای انبساط و حمل کالا با یک نتیجه بهتر و با هزینه پایین تر باقی می ماند. ما جامبو بگ آماده سازی فرمول با پارچه های ضدتشنج Type-B، Type-C و Type-D را ارائه می دهیم. برای محصولاتی که کمی بزرگتر هستند، جایی که کالاهای موجود در کیسه از طریق سوراخهای دیافراگم (دیوارهای داخلی) جریان نمی یابند، ما ساختاری داریم که ما را دیوار میدانی می نامیم. کیسه میانی دیوار در دو بخش ساخته شده است و سمت طولانی آن کیسه است که کیسه را سالم نگه می دارد و شکل آن را حفظ می کند. Q-Bag دارای چهار دیوار داخلی است که شکل کیسه را حفظ می کنند. ما می توانیم 2-4 پانل را در Q-bags ما ارائه دهیم و این جامبو بگ برای پودرها و گرانولها مناسب است.

دیوارهای داخلی می توانند از پارچه PP ساخته شده مانند کیسه خود، اما همچنین در شبکه، مانند در کیسه های Type-C و Type-D ما برای انجام الکتریسیته ساکن در دسترس هستند. اطلاعات بیشتری را در هر محصول پیدا خواهید کرد.

09353011035

09107426073

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا