بیگ بگ ضد رطوبت

FIBCs، کیسه های بزرگ، کیسه Jumbo و کیسه های بیگ بگ و جامبو بگ

Bulk Bags For Web

جامبو بگ و بیگ بگ مقاوم

FIBCs، کیسه های بزرگ، کیسه Jumbo

Poly Bag Packaging یک شرکت جوان در حال ظهور است که عمدتا در صنعت بسته بندی FIBCs فعالیت دارد. پلی کی کیسه بسته بندی تامین کننده محصولات گسترده ای از قبیل کیسه های بزرگ (کیسه های فله / Jumbo)، کیسه های پلی پروپیلن کوچک، بلوک کیسه های PP پایین و پارچه PP برای صنایع مختلف است.

 

بسته بندی پلی کیسه رشد سریع خود را به یک فلسفه اثبات شده از سطح خدمات بالا و چرخش سریع در زمان تحویل.

 

بسته بندی پلی کیسه ارائه طیف گسترده ای از محصولات FIBCS، از جمله 1-2 حلقه، 4 حلقه U پنل، 4 + 1 ساخت، Q-Bag، و غیره. این محدوده شامل چاپ / بدون چاپ و با / بدون خطوط پوشش PE / Inner (قسمت لوازم جانبی را ببینید) از تمام تنظیمات.

 

سیاست اصلی ما این است که طیف گسترده ای از کیسه های بزرگ و سایر محصولات بسته بندی برای هر برنامه به مشتریان ما در سراسر جهان است.

 

ماموریت ما این است که به سادگی ارائه بهترین کیفیت در همه چیزهایی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. این که آیا FIBC یا دیگر محصولات و خدمات به پایان رسیده است، ما تلاش می کنیم که انتظارات مشتری را برآورده کنیم و از آنها فراتر برویم. قدرت و قابلیت اطمینان ما در بازار از درک ما و وفاداری به کیفیت و خدمات می آید. ما همیشه از نگرش مثبت و سازنده ما، ارائه راه حل های جایگزین برای مشتریان افتخار می کنیم.

شماره های تماس:

09353011035 تلگرام
09107426073

حسین پور مهربانی

ایمیل:p30farsi1@gmail.com

 

Download

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا