جامبو بگ و بیگ بگ ۸ بندجامبوبگجامبوبگ و بیگ بگ

خرید و فروش بیگ بگ و جامبو بگ

کیسه های جامبو بگ یک تنی نو

کیسه های حجیم جامبو بگ 1 تنی: راه حل نهایی برای جابجایی مواد سنگین

 

کیسه های فله
 کیسه های حجیم 1 تنی: راه حل نهایی برای جابجایی مواد سنگین

اگر به دنبال راهی مطمئن و مقرون به صرفه برای حمل و نقل و نگهداری مواد سنگین هستید، کیسه های فله 1 تنی ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد. این کیسه ها که با نام Fibc (ظروف فله متوسط ​​انعطاف پذیر) نیز شناخته می شوند، می توانند تا 2200 پوند (1000 کیلوگرم) مواد فله خشک را در خود جای دهند و آنها را برای کاربردهای صنعتی و تجاری ایده آل می کند.

کیسه های فله 1 تنی در هسته آنها از پارچه پلی پروپیلن بافته شده ساخته شده است که آنها را بسیار بادوام و در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم می کند. آنها همچنین دارای حلقه های بالابر هستند که امکان حمل و نقل آسان و ایمن را با استفاده از لیفتراک یا جرثقیل فراهم می کند.

یکی از مزایای کلیدی کیسه های حجیم یک تنی، تطبیق پذیری آنهاست. آنها را می توان برای حمل و نقل و ذخیره طیف گسترده ای از مواد، از جمله ماسه، شن، کود، مواد شیمیایی، محصولات غذایی و غیره استفاده کرد.

اگر به دنبال راهی مطمئن و مقرون به صرفه برای حمل و نقل و نگهداری مواد سنگین هستید، کیسه های فله 1 تنی ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشد. این کیسه ها که با نام جامبو بگ (ظروف فله متوسط ​​انعطاف پذیر) نیز شناخته می شوند، می توانند تا 2200 پوند (1000 کیلوگرم) مواد فله خشک را در خود جای دهند و آنها را برای کاربردهای صنعتی و تجاری ایده آل می کند.

 

کیسه های فله جامبو بگ1 تنی در هسته آنها از پارچه پلی پروپیلن بافته شده ساخته شده است که آنها را بسیار بادوام و در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم می کند. آنها همچنین دارای حلقه های بالابر هستند که امکان حمل و نقل آسان و ایمن را با استفاده از لیفتراک یا جرثقیل فراهم می کند.

 

یکی از مزایای کلیدی کیسه های جامبو بگ یک تنی، تطبیق پذیری آنهاست. آنها را می توان برای حمل و نقل و ذخیره طیف گسترده ای از مواد، از جمله ماسه، شن، کود، مواد شیمیایی، محصولات غذایی و غیره استفاده کرد.

 

 

 

خرید و فروش انواع مختلف کیسه های بیگ بگ و جامبو بگ با مشخصات زیر با مناسب ترین قیمت.

– از 500 تا 2000 کیلوگرم و تا حجم 3 مترمکعب

– با مارک و بدون مارک

– در مدل های 4 بند ، 2 بند

– 1 سر قيف و 2 سر قيف

– مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید

– کیسه جامبو بگ 4 پانل

– کیسه جامبو بگ U پانل

– کیسه جامبو بگ گرد بافت یا مدور

– کیسه جامبو بگ با قطعه تثبیت كننده یا جامبو بگ Q

– کیسه جامبو بگ با دسته كلاهكی

 

جهت سفارش و خرید بیگ بگ و  خرید جامبو بگ و یا استعلام قیمت کیسه جامبو بگ و قیمت کیسه بیگ بگ می توانید با بخش خرید و فروش بیگ بگ و جامبو بگ شرکت گلگشت سهند و ساوالان تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس:

09353011035 تلگرام
09107426073

حسین پور مهربانی

ایمیل:p30farsi1@gmail.com

 

 

 

Download

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا