بیگ بگ و جامبو بگ یک سر قیفجامبوبگجامبوبگ و بیگ بگجامبوبگ و بیگ بگ ته صاف بدون قیفمحصولات نایلونی

خرید جامبو بگ و بیگ بگ


 

سوالی که قبل از خرید محصول همواره برای مشتریان پیش می آید، کیفیت و دوام محصولات می باشد که این فاکتور به عنوان مهمترین فاکتور در انتخاب کالا می باشد. محصولاتو بیگ بگ تولید شده توسط شرکت گلگشت سهند و وساالان  دارای کیفیت و دوام بالایی می باشد.

از آنجایی کهشرکت گلگشت سهند و وساالان دارای آزمایشگاهی مدرن جهت کنترل کیفی محصولات (جامبو بگ، بیگ بگ) خود می باشد. پرسنل آزمایشگاهی با کادری مجرب در مراحل تولید تست های مختلف را از ابتدای ورود مواد اولیه تا تولید محصولات نهایی انجام می دهند تا محصولی با کیفیت عالی و استاندارد را به مشتریان خود عرضه نماید.

محصولات ما انواع کیسه جامبو بگ و کیسه بيگ بگ در اندازه های مختلف (500 تا 25000 کیلو گرمی) با مارک و بدون مارک، در مدل های 8 بند، 4 بند ، 2 بند ، 1 سر قيف و 2 سر قيف و همچنین نایلون حریر با قيمت بسيار مناسب و طبق استاندارد های بین المللی می باشد و در حال حاضر بسیاری از شركتهای فعال در زمينه صنايع غذایی، کشاورزی، شیمیایی، سیمان، پلیمرها و … در داخل و خارج از کشور، جزو مشتریان دائمی شرکت گلگشت سهند و وساالان مي باشند.

 

جهت سفارش و خریخرید جامبو بگ و بیگ بگخغد بیگ بگ و  خرید جامبو بگ و یا استعلام قیمت کیسه جامبو بگ و قیمت کیسه بیگ بگ می توانید با بخش خرید و فروش بیگ بگ و جامبو بگ شرکت گلگشت سهند و وساالان تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس:

09353011035 تلگرام
09107426073

حسین پور مهربانی

ایمیل:p30farsi1@gmail.com

 

 

 

Download

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا